Mijn Communities
Help

Wekelijks Rapporten Uurtje - Nov & Dec 2024 (STEL HIER JE VRAAG)

door Chris van den Berg

Stel hier je vragen voor het wekelijk Rapporten Uurtje!

-------------------------------------------
Kom je er niet uit bij het bouwen van rapporten? Heb je een extra paar ogen nodig bij het bouwen van een nieuw rapport? Tijdens dit uur kun jij je vraag aan mij en de mede deelnemers stellen. We hebben gezien dat in veel gevallen we jou ook echt verder kunnen helpen.

WANNEER: Maandagen om 13:00

• 11 november
  • 18 november
  • 2  december
  • 9  december
  • 16 december

Meeting: meet.google.com/akd-uzzw-pez

On het tabblad Events  op deze community kun je zien wanneer de komende rapporten uurtjes plaats zullen vinden. Daar vind je de concrete data terug voor de komende sessies.

Alle vragen die van te voren worden gesteld krijgen voorrang 

28 ANTWOORDEN 28
Silvia Feijen
CONTRIBUTOR **

door Silvia Feijen

Naast de nog openstaande vraag in oktober, nog een vraag m.b.t. de salarisrapporten die omgebouwd moeten worden voor februari. Gaat het alleen om de rapporten die gebruik maken van de tabellen 

SilviaFeijen_0-1730980810101.png

of ook om de salarisgegevens die bijvoorbeeld in de tabel dienstverband staan?

@Silvia Feijen het gaat alleen om de rapporten die gebruik maken van data uit GEMAL, oftewel data uit Salarisresultaten.

Alfaro Pentury
CONTRIBUTOR ***

door Alfaro Pentury

Hi Chris,

Hierbij mijn vraag voor aanstaande maandag.

We hebben een overzicht in reporting, met maandelijkse signaleringen.
Enkel de manier van weergave - voor iedere signalering een aparte kolom gevuld met datum - wordt als onprettig ervaren.
In de oude tool was er meer overzicht, dan had je eigenlijk in 1 opslag zicht op wat er gesignaleerd werd.

Ik heb de weergave van de kolommen in ieder geval alvast bijgevoegd.

karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

Maandag ben ik altijd roostervrij. Is het dan wel mogelijk voor mij om vragen te stellen en eventuele antwoorden later terug te lezen? Ik heb nu ook een vraag en deze maar gesteld via het forum. Ik wil graag een rapport hebben, waar je via een slicer op jaar, kwartaal of maand ,een overzicht kan krijgen van medewerkers die in de geselecteerde periode niet ziek zijn geweest. 

karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

@Chris van den Berg Kan je hier nog eens naar kijken en wellicht als er een oplossing voor is, deze naar mij mailen? Ik kan de maandag niet meer aanschuiven.

Annelies
CONTRIBUTOR ***

door Annelies

Nog een tweede idee: selecteren op SicknessStatus = niet actief. 

Annelies
CONTRIBUTOR ***

door Annelies

Dag Karl, ik lees even mee. Je zoekt dus iets anders dan het nulverzuim (Non-Sick-Leave)? (De laatste kolom in het standaard rapport verzuimstatistieken) Groet, Annelies 

door Chris van den Berg

Dit betekent dus dat er geen rapporten uur zal plaatsvinden op donderdag 7 november!