Mijn Communities
Help
cvanstijn
CHAMPION ***

Werkgebonden personenmobiliteit declaraties HR core online

door cvanstijn

Wij hebben een declaratie in Self Service laten aanpassen voor een groep ambulanten die graag het totaal aantal km's zelf willen invoeren voor 1 dag (dit gaat dus helaas niet via de Youforce app). Hiervoor is het soort vervoermiddel toegevoegd aan de declaratie. Zie onderstaande printscreen hier wordt op de afstand het juiste aantal km's getoond.

 

cvanstijn_4-1714728467854.png

Als je dan in het standaard rapport gaat kijken dan komen de totalen wel terug. Maar die worden niet goed weergegeven 300 km wordt 30 km. En 1050  km wordt 1 km. In het kader van de registratie CO2 uitstoot natuurlijk erg goed, maar dat lijkt mij niet de bedoeling. @Chris van den Berg weet jij toevallig of het goed staat in het rapport? Als je meer informatie nodig hebt dan hoor ik dat graag. Alvast bedankt!

 

cvanstijn_1-1714728317399.png

 

 

 

1 ANTWOORD 1
cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn

En als je 'Declaraties zakelijk verkeer' HR Core Beaufort in Youforce Reporting met de 3 puntjes Gegevens exporteren uitvoert dan worden de km's helemaal niet goed getoond in excel. De 300 km die was ingevoerd wordt dan 30000 km etc, zie onderstaande printscreen.

 

cvanstijn_0-1715840472316.png