om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Op het standaard Personeel Dashboard staat een leeftijdscategorie grafiek. Als ik linksboven in de combi-slicer kies voor 'Dienstverbanden' of voor 'Medewerkers' dan worden er hele getallen getoond in de grafiek. Als ik echter kies voor FTE dan zie ik - volgens mij - getallen met decimalen. In sommige gevallen zelfs 4 decimalen. Ik heb gezocht waar dit aangepast kan worden maar ik krijg het niet gevonden. Heeft iemand een idee waar dit aangepast kan worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ah, ik had niet gedacht dat hij dat over meerdere kolommen zou uitvoeren daar je een specifieke kolom moet selecteren. Wellicht een ticket naar Raet waard omdat mijn inziens dit niet over meerdere kolommen zou moeten als het specifiek is. toch?
Goedemorgen @Rob99 ,
Waarschijnlijk ben je geholpen met deze optie:
@Björn Sman
Bedankt voor je reactie Bjorn. Je hebt me op weg geholpen met je schermafdruk. De aanpassing heb ik op onderstaande schermafdruk kunnen doen. Het betreft een aanpassing op een zgn. combi-veld dat voor meerdere aantal typen wordt gebruikt n.l aantal dienstverbanden, aantal medewerkers en aantal FTE. De waarde staat standaard op 'auto' en dan gaat het goed bij aantal 'Dienstverbanden' en aantal 'Medewerkers' omdat er dan gehele getallen worden getoond. Bij aantal 'FTE' worden dan 4 decimalen getoond. Zodra het aantal decimalen op bijv. 1 wordt gezet dan geldt dit voor alle 3 mogelijkheden. Je kan het niet afzonderlijk instellen per type aantal. Ik moet nagaan wat wenselijk is voor ons. Een mogelijke oplossing kan zijn om er 0 neer te zetten zodat voor alle aantal types gehele getallen worden getoond.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.