Mijn Communities
Help
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Zijn deze BIG-rubrieken niet beschikbaar in het datamodel van Reporting?

door FBB Zorgboog

Ik ben bezig de standaard BIG-rubrieken in gebruik te nemen i.p.v. de hiervoor ooit aangemaakte eigen rubrieken. Ik heb een rapport met die eigen rubrieken en daar wil ik ook de standaard rubrieken op plaatsen. Ik kan deze rubrieken echter niet vinden in het datamodel.

Het gaat oa om de rubrieken P09165 BIG nummer en PI0108 BIG Einddatum.

Kijk ik er overheen of staan deze inderdaad niet in het datamodel?

5 ANTWOORDEN 5
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@Edwin Schuijt1 blijkbaar was er héél véél geduld nodig maar vandaag zie ik dan toch de rubrieken P09165 en PI0108 in het datamodel. Jouw suggestie was dus toch de oplossing

@Chris van den Berg  ter info

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@Edwin Schuijt1 inmiddels ben ik uren verder maar vind ik de betreffende rubrieken nog steeds niet. 

@Chris van den Berg kun jij dit raadsel ophelderen? Zijn de rubrieken P09165 BIG nummer en PI0108 Einddatum BIG nu wel of neit beschikbaar in het datamodel?
Zo ja, waarom verschijnen deze niet wanneer ik zoek?
Zo nee, heb ze nodig in een rapport, Hoe krijg ik die wel beschikbaar?

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@Edwin Schuijt1 dank voor je reactie. Heb het vanochtend direct geprobeerd maar zie ze nog niet.

Heb jij enig idee hoe lang het duurt voordat dan zo'n rubriek beschikbaar zou moeten zijn? Ik heb vanochtend rond half 9 de mutatie ingevoerd maar zie de rubriek nu nog niet staan.

Edwin Schuijt1
CHAMPION *

door Edwin Schuijt1

Hoi @FBB Zorgboog Ik zou denken dat dat binnen een paar uur zichtbaar zou moeten zijn, afhankelijk van  de frequentie van de koppeling met Reporting.

Goedgekeurde oplossing
Edwin Schuijt1
CHAMPION *

door Edwin Schuijt1

Volgens mij laat hij de rubrieken pas zien als die ergens gevuld zijn met een waarde. Je kunt het testen door bijv bij jezelf deze te vullen.