Mijn Communities
Help
RobZuethof
CHAMPION ***

rapporten niet goed

door RobZuethof (Bijgewerkt ‎08-01-2025 13:14 door RobZuethof )

Na de storing van vanmorgen werken rapporten niet goed. persoonsnummer en naam zijn niet bekend. Dit lijkt alleen bij bestaande rapporten zo te zijn.

als je alleen nummer en naam selecteert, gaat het goed. Zodra je een willekeurige rubriek toevoegt, gaat het fout.

Het gaat dan om rubrieken uit HR Core. resultaatgegevens lijken wel goed te gaan

Ik heb ook een call aangemaakt

RobZuethof_0-1736334168394.png

8 ANTWOORDEN 8

door Chris van den Berg

Het issue is ontstaan als gevolg van de eerdere issues in Youforce in de ochtend. Gister eind van de middag hebben we het issue gevonden en opgelost. De persoonstabel was inderdaad leeg en werd niet goed ververst. In de loop van de avond is deze data weer ververst voor iedereen. 

Het zou nu weer goed moeten werken

karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

@Chris van den Berg, is er al wat te melden?

Regine
CONTRIBUTOR ***

door Regine

Hier idem, ik wil net een rapport uitdraaien geen namen, emailadres, roepnaam  (unknown) !

karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

Ondanks het ontbreken van persoonsgegevens bij mij als beheerder, krijg ik ook door dat gebruikers een leeg scherm krijgen. Dat kan te maken hebben dat de autorisatie binnen Self Service niet meer actief is en je daardoor geen gegevens krijgt te zien in je rapport. Ik als beheerder zie wel gegevens en dat kan te maken hebben dat in mijn autorisatiegroep de optie Toegang tot alle data (beheerders) staat aangevinkt. Dat is niet het geval bij de gebruikers die een leeg scherm krijgen. Deze optie overruled de autorisatie in Self Service. Ondanks dat zie ik nog geen persoonsgegevens in mijn rapportages. 

door Bart Kok - Gemeente Venlo

Hier hetzelfde probleem. Rapportage is leeg:

BartKokGemeenteVenlo_0-1736338925369.png

door Chris van den Berg

We gaan ernaar kijken

HeleenMogezomp
CHAMPION ***

door HeleenMogezomp

Wij hebben het zelfde probleem!

karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

Wij hebben dit probleem ook en volgens mij gaat het alleen om persoonsgegevens die niet worden gepresenteerd. Ik ga een call inschieten.