Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

roltoewijzing - dienstverband - functie

door Raymond_de_Rozario

Vanuit roltoewijzing wil ik graag een overzicht maken, maar wanneer ik op "dienstvervandstatus =  inactief" wil gaan filteren, dan zie ik medewerkers er tussen staan die wel een actief dienstverband hebben. Wanneer ik de functie van de medewerker wil toevoegen, dan komen er resultaten naar voren die nergens op slaan.

 

Binnen de kennisbank kan ik niets terugvinden of deze reeks gegevens wel/niet met elkaar te koppelen zijn.

 

Weet iemand raad?


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

4 ANTWOORDEN 4
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Bijkomend probleem is dat wanneer ik de functie van de medewerker wil toevoegen (controle of functie wel overeen komt met rol) dan worden er extra regels toegevoegd en krijgt een medewerker functies gekoppeld die niet bij haar/hem horen. Het lijkt er op dat er geen goede koppeling is tussen functie en roltoewijzing? Het is de bedoeling dat ik de laatste functie (max) koppel een het persoonsnummer. Of  moet dit met een DAX-formule?


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Dank je wel @Chris van den Berg , hier kom ik al iets verder mee. Helaas lost het artikel mijn probleem niet op. Ik maak alleen gebruik van onderstaande tabellen, welke niet op de "niet te combineren met" lijst staan.

 

Raymond_de_Rozario_0-1661408522443.png

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

door Chris van den Berg

Hoi Raymond,

 

De informatie over de entiteit Roltoewijzing staat inderdaad nog niet op de community. Deze zal ik vandaag toevoegen en hopelijk beantwoord dit je vragen. Mocht dit niet voldoende zijn dan kunnen we daar in dit bericht op terugkomen.

 

Ik houd je op de hoogte.

 

Groeten,

Chris