Mijn Communities
Help

rubrieken standaard rapport

door Andrea de Bie - Hazelhof

Hoe kan ik in een standaard rapport zien welke rubrieken zijn gebruikt of hoe de rubrieken zijn opgebouwd. Bijv. bij het rapport betaald ouderschapsverlof 

5 ANTWOORDEN 5
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt, dan kan dat door eerst een kopie van het rapport te maken en daarna de kopie te bewerken.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Bedankt. Dat had ik inderdaad gedaan, maar dan zie ik nog niet welke rubrieken er gebruikt zijn. 

Ik zie onderstaande, maar ik wil graag de gebruikte rubriek codes zien. bijv. welke rubrieken er allemaal voor de kolom #kinderen gebruikt worden. 

AndreadeBieHazelhof_0-1689086338910.png

 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Helaas worden op dit moment alleen de rubriekcodes bij de vrije velden weergegeven. Ik heb al een idee ingeschoten. Als je daarop wilt stemmen, heel graag. Als we met ons allen @Chris van den Berg en zijn team ervan kunnen overtuigen dat het echt van toegevoegde waarde is, misschien wordt het dan doorgevoerd. Op dit moment zijn ze aan het kijken of het in de documentatie kan worden verwerkt. Ook een optie, maar dan moet je nog steeds schakelen bij het zoeken. 

 

Raymond_de_Rozario_0-1689142809696.png

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Björn Sman
CHAMPION **

door Björn Sman (Bijgewerkt ‎11-07-2023 17:09 door Björn Sman )

Goedemiddag Andrea,

 

Door je muis over de kolommen te houden kun je wel de naam eventueel herleiden met welke deze gematched is in de lijst met alles ernaast. Je kunt aan de groene vinkjes zien welke zijn gebruikt in het rapport. Als je echt wilt weten welke rubriek dit uit HR core is dan moet je denk ik een pro licentie en de desktop versie van BI gebruiken.

2023-07-11 17_05_41-Window.png

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Informatiemanagement
Hartekamp groep

@Björn Sman dat klopt bij het voorbeeld dat jij geeft is het wel te herleiden, maar bij andere rubrieken lukt dat ook vaak niet omdat er meerdere rubriek codes zijn die hiervoor gebruikt kunnen worden bijvoorbeeld.