Mijn Communities
Help
Jerome
CONTRIBUTOR **

Afdruk maken van inhoud mutatie blijft hangen

door Jerome

Ik heb een mutatie afgehandeld in self service, en wil deze opslaan als PDF. Dus klik ik op de knop rechtsboven. Vervolgens blijft de wacht-cirkel draaien en draaien. Dit stopt niet, en er de optie om aan te geven hoe je het wilt opslaan komt ook niet naar voren. 

 

Iemand een idee hoe ik dit moet oplossen?

 

 

9 ANTWOORDEN 9
evandeven
CONTRIBUTOR *

door evandeven

Het probleem is bij mij alleen erger geworden. Het lukt via Edge of chrome niet, maar ook niet in private venster bij beiden. Meerdere collega's intern hebben dit probleem wat ook al is aangekaart in mijn ticket. Het is vandaag officieel 1 week dat deze problemen zich voordoen en erger worden.

Nicolette2
CONTRIBUTOR ***

door Nicolette2

@Visma kan er een reactie van jullie kant komen!

 

 

Agnes8
CONTRIBUTOR *

door Agnes8

Bij mij werkte het ineens weer. Weet niet wat de oorzaak was. 

 

Agnes8
CONTRIBUTOR *

door Agnes8

Bij ons hetzelfde probleem en hopelijk wordt het snel opgelost

Nicolette2
CONTRIBUTOR ***

door Nicolette2

Goedemiddag, kan Visma reageren op dit probleem. Steeds meer MW en LG krijgen hier problemen mee. Ook kunnen ze in een proces niet doorgaan omdat het systeem blijft "hangen"

 

Miranda van den Berg
CONTRIBUTOR *

door Miranda van den Berg

Goedemorgen, 
Ik heb ook problemen met opslaan van Pdf-bestanden.
Via Google Chrome zou het wel mogelijk zijn, helaas werkt het via Google Chrome bij mij ook niet. 
Hopelijk word het spoedig opgelost. 
 

Jerome
CONTRIBUTOR **

Zelf heb ook heel even Google Chrome kunnen gebruiken als oplossing. Inmiddels werkt ook dat niet meer bij mij. 

evandeven
CONTRIBUTOR *

door evandeven

Hier heb ik ook inderdaad sinds vrijdag 09 november last van en tevens ook met het retourknop bij declaraties/mutaties. Inmiddels hiervoor wel een ticket aangemaakt. Hopelijk wordt dit z.s.m. opgelost

Nicolette2
CONTRIBUTOR ***

door Nicolette2

Goedemorgen, wij hebben ook last van uploaden en verwijderen van een bijlage in een proces. Meer mensen hier last van?