Mijn Communities
Help
MargrietZozijn
CONTRIBUTOR **

Batch Sign geen namen zichtbaar

door MargrietZozijn

Ik heb een vraag; hoe kan het dat de ene (PSA)gebruiker wel namen ziet staan in Batch Sign en de andere gebruiker niet? Voor mijn gevoel heb ik dezelfde autorisaties uitgegeven.

9 ANTWOORDEN 9
Manon Kint
CONTRIBUTOR **

door Manon Kint

 Hallo, 

 

Ik heb dit probleem momenteel ook. De autorisaties lijken goed te staan en ook de raadpleeg rechten voor de workflow zijn toegevoegd. Is er ondertussen een oplossing beschikbaar?

MargrietZozijn
CONTRIBUTOR **

door MargrietZozijn

Is hier dan niemand die dit probleem kent en waar de oplossing te vinden is? @Katinka te Booy 

Goedemorgen @MargrietZozijn 

 

Bedankt voor het wijzen op dit community bericht. Voor batch sign zijn er een aantal zaken die wel aan moeten staan onder het activiteiten profiel. Ten eerste moet de voor de betreffende workflow wel raadpleeg rechten aanwezig zijn. Daarnaast zullen beide onderstaande opties ook aan moeten staan in het activiteitenprofiel.

KatinkateBooy_0-1692345227019.png

 

Zou je kunnen kijken of dit het geval is?

 

Groetjes,

Katinka

Ehoekzema
CONTRIBUTOR ***

door Ehoekzema

Hi Katinka, 
Voor Batch Sign is het niet mogelijk om raadpleeg rechten toe te kennen? althans die optie kan ik niet vinden. Ik ervaar net als Margriet ook nog het probleem dat een aantal medewerkers niets zien, ondanks dat ze wel rechten hebben voor het uitvoeren. 

door Katinka te Booy

Klopt inderdaad. Excuus ik ben niet duidelijk genoeg geweest. Naast de twee bovenstaand genoemde rechten moeten de raadpleeg rechten voor de betreffende workflow aan staan. Niet specifiek batch sign maar de workflow zelf.

 

Groetjes,
Katinka

Goedemorgen @Ehoekzema 

 

Ik denk dat we hier dan even verder op de specifieke gebruikers moeten gaan induiken. Zou je hier een aanvraag voor kunnen indienen mocht je dit nog niet hebben gedaan.

 

Groetjes,

Katinka

Ehoekzema
CONTRIBUTOR ***

door Ehoekzema

Duidelijk zo Katinka, helaas lost dit de problemen voor sommige van onze HR medewerkers niet op. Alles correct geautoriseerd en raadpleegrechten voor de workflows, maar toch zien ze geen medewerkers/documenten bij batch sign (beide Batch Sign tegels). 

MargrietZozijn
CONTRIBUTOR **

door MargrietZozijn

@Katinka te Booy ik heb dit nu ook zo aangezet bij de betreffende workflows (raadplegen aangezet) maar dit geeft geen resultaat.

Wat kan ik nog meer doen?

Ehoekzema
CONTRIBUTOR ***

door Ehoekzema

Ik heb dezelfde problemen met een aantal gebruikers bij ons intern. 
Lijkt toch ergens een autorisatie issue te zijn maar kan er nog niet helemaal mijn vinger op leggen. Is in behandeling geweest als ticket bij de ServiceDesk maar daar kwam niet een definitief antwoord uit.