Mijn Communities
Help
Tony Marinus
CONTRIBUTOR **

Digitaal ondertekenen contracten/documenten batch-manager

door Tony Marinus (Bijgewerkt ‎12-10-2022 10:20 door Tony Marinus )

Als wij vandaag de WF opstarten dan krijgen we in de batch-manager de status te zien;

"bezig met verzenden"

Is er een storing?

10 ANTWOORDEN 10
Dennis van der Weerd
CONTRIBUTOR ***

door Dennis van der Weerd

@Anonymous Hallo Katinka, ik vraag me af hoe de status van dit probleem met digitaal ondertekenen is en of er al een oplossing is. We willen graag weer eens arbeidsovereenkomsten kunnen versturen, maar ik weet niet of het dan nu wel goed gaat of nog steeds fouten kan opleveren.

Hi @Dennis van der Weerd 

 

Ik heb net een weekje vakantie gehad dus ik ga er even voor je achter aan. Zodra ik meer informatie heb laat ik het weten!

 

Groetjes,

Katinka

Goedgekeurde oplossing
Katinka te Booy
VISMA

door Katinka te Booy

Goedemiddag,

 

Er kunnen inderdaad issues zijn met digital signing waardoor het bestand niet of juist meerdere keren wordt aangeboden aan de medewerker ter ondertekening. Wanneer het bestand niet is aangeboden, dan adviseren wij om de mutatie een stap retour te doen en het vervolgens opnieuw te proberen. We zien dat dit vaak de oplossing is. PD is op de hoogte van dit issue en werkt aan een oplossing.

 

Groetjes, 

Katinka

Ronald Smit1
CONTRIBUTOR ***

door Ronald Smit1

IK krijg weer de melding dat het systeem bezig is met verzenden. Ook als ik het nog een keer probeer. Is dit weer een probleem?

Tony Marinus
CONTRIBUTOR **

door Tony Marinus

Hoi Katinka, wij hebben vandaag weer soortgelijke problemen, ik krijg nu helemaal de batch-manager niet ge-opend. Er zitten wel mensen te wachten op een AOVK, is er al zicht op dat dit weer stabiel gaat draaien?

Gr. Tony

 

Dennis van der Weerd
CONTRIBUTOR ***

door Dennis van der Weerd

Ik heb net iemand aan de lijn die 7x dezelfde mail en arbeidsovereenkomsten heeft gehad.....

Dennis van der Weerd
CONTRIBUTOR ***

door Dennis van der Weerd

Wij werken met HRCE, Self Service en het digitaal ondertekenen gaat in ieder geval sinds 7 oktober 2022 niet goed. Ik heb hiervoor al een call ingediend, maar vraag me af of onderstaande bij andere klanten ook speelt.

 

Het probleem is als volgt:

Via een workflow in Self Service wordt een arbeidsovereenkomst verzonden. Betrokkene krijgt 3x een mail (i.p.v. 1x) met een link om in te loggen bij Intradata. Daar staan vervolgens ook 3x dezelfde arbeidsovereenkomsten klaar om te ondertekenen. Betrokkene heeft nog niets ondertekend en normaliter staat dan de arbeidsovereenkomst in Self Service op Verzonden in Batch Sign en wordt de inhoud voor verwerking door personeelsadministratie geblokkeerd met de opmerking dat de arbeidsovereenkomst nog in verwerking staat omdat deze nog niet ondertekend is. Echter wordt de arbeidsovereenkomst nu in Self Service niet geblokkeerd waardoor er nu een ongetekend document klaar staat om door PA te verwerken.

 

Herkennen jullie dit probleem?

Wim Boogaard
CHAMPION *

door Wim Boogaard

Absoluut @Dennis van der Weerd. Exacte begindatum van probleem weet ik niet. Vorige week gemeld middels request bij Visma. Vrijdag terugkoppeling dat het opgelost zou zijn. Is echter nog volop actueel probleem. Sommige gaan wel goed, maar exact dezelfde flow gaat bij een ander weer gewoon fout. Geen logica in te ontdekken vooralsnog. 

Lonneke van der Aar
CHAMPION **

Wij hebben nu ook dat zelfde probleem.
Ik heb ook een call in gediend.

Marly Oude Voshaar
CONTRIBUTOR **

door Marly Oude Voshaar

Wij hebben hetzelfde probleem.