om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Bij de workflows in Self Service waarbij automatisch een e-mail wordt gegeneerd wordt deze vanaf vandaag 2x verstuurd bij ons. Hebben andere organisaties dit ook?
Sinds woensdag 06-03-2024 hebben wij geen dubbele mails meer ontvangen vanuit Self Service. Visma|Raet geeft nog aan dat ze met het probleem bezig zijn, maar het lijkt bij ons te zijn opgelost.
wij hebben er ook geen last meer van (sinds dinsdag), even afkloppen. Heb ik ook gemeld in ons openstaande ticket hieromtrent
Wij hebben er ook last van.
Hier ook. En kreeg zelfs ook twee mails ivm e-signing. En stonden ook twee documenten om te tekenen.
Heb een ticket aangemaakt.
Ik zie nu dat dit hier ook bij de verstoringen staat. Daar wordt alleen nog niet gecommuniceerd dat het ook e-signing betreft.
leidinggevenden ontvangen nu ook de digitaal te ondertekenen AO's 2x . Heel vervelend.
Hier ook last van.
Wij hebben hier ook last van. Heb een call aangemaakt.
Goedemiddag alle,
Ik heb zojuist hierover ook een verstoringsbericht geplaatst. We hebben het inderdaad gezien en zijn er mee bezig. Wanneer er meer bekend is laten we het weten.
Groetjes,
Katinka
Wij hebben hier ook sinds vanochtend last van.
Wij hebben hebben dit ook.
Hier ook, sinds vandaag. wel 7x dezelfde mail!
Ja wij ook, ongeveer sinds november 2023. Die dubbele (soms zelfs 7x!) mails zijn o.b.v. Gebruikers informeren. Daarvoor een ticket ingeschoten op 8 februari 2024. En vandaag zien we ook dubbele mails o.b.v. Aanvullende e-mail.
Wij hebben er ook last van.
@cvanstijn , Dank voor je attendering. Wij hebben het ook. Ik ga er een ticket voor aanmaken.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.