Mijn Communities
Help
Jelle - Jeugdhulp Friesland
CONTRIBUTOR ***

Één tegel voor verlof opnemen

door Jelle - Jeugdhulp Friesland

Bij ons werken we met verschillende verlofpotjes. Voor elk potje is er een aparte tegel in HRSS om dat verlof op te nemen. Nu begreep ik dat een 1 workflow bestaat, waarin je alle verlofsoorten kan aanvragen. 

 

Ik kan echter niks vinden bij 'Definities importeren'. Heeft iemand een tip waar ik zoiets kan vinden? 

6 ANTWOORDEN 6
Marianne Marsman
CHAMPION ***

door Marianne Marsman

bij definities importeren vind je het volgende:

R_Nieuwe verlofaanvraag (dialoog)

bevat de volgende formulieren:

R_Verloftijdvak

R_Verlof per dag

Jelle - Jeugdhulp Friesland
CONTRIBUTOR ***

Deze heb ik bekeken, maar zie nergens een keuze verlofsoort binnen die formulieren.

Goedgekeurde oplossing
Marianne Marsman
CHAMPION ***

@Jelle - Jeugdhulp Friesland 

Deze staat op het formulier R_Verloftijdvak

MarianneMarsman_0-1685948977637.png

 

Hiermee kun je alle verlofsoorten aanvragen.

Wil je de keuze van verlofsoorten beperken dan zou je een eigen rubriek A0VSRT op bijv. regel 35 kunnen zetten en bij de inrichting van de rubriek de rubriekwaardes opgeven die aangevraagd mogen worden.

bijvoorbeeld:

MarianneMarsman_1-1685949296911.png

en bij postbewerking FS0120:var a=v_A0VSRT#; return(a);

Jelle - Jeugdhulp Friesland
CONTRIBUTOR ***

Hoi Marianne, bedankt voor je aanvulling. Vooral de aanvulling over de beperking van de verlofsoorten heeft me erg geholpen!

Goedgekeurde oplossing
marjavanderkolk
CHAMPION ***

door marjavanderkolk

@Jelle - Jeugdhulp Friesland stuur me maar een berichtje dan kan ik je het inrichtingsrapport sturen daar zou je wel wat mee kunnen. Wij hebben diverse verlofsoorten en regelingen, alleen het buitengewone (Bijzondere) verlof gaat via een andere tegel. Mijn mailadres is marjavanderkolk@kenterjeugdhulp.nl. Gr. Marja

Marja van der Kolk
Hillary Amoah
CONTRIBUTOR ***

@marjavanderkolk: ik ben hier ook mee bezig. Ik stuur je een mailtje!