Mijn Communities
Help
PetravanGeenen
CHAMPION *

Formulier zwangerschapsverlof berekent geen data

door PetravanGeenen

Bij ons werkt de berekening niet van het formulier zwangerschapsverlof. Er wordt geen begin- en einddatum getoond. Hebben nog meer organisaties hier last van of speelt dit alleen bij ons?

 

Groeten Petra

7 ANTWOORDEN 7
Evelien
CONTRIBUTOR ***

door Evelien (Bijgewerkt ‎25-07-2024 14:06 door Evelien )

Bij ons is dit ook aan de orde. Vervelend voor mensen die met zwangerschapsverlof willen dat we geen oplossing-streefdatum kunnen communiceren. (Of we moeten het handmatig gaan berekenen natuurlijk als dit te lang duurt.)

Nicolette2
CHAMPION *

door Nicolette2

@PetravanGeenen 

Wij gebruiken formulier R_ZwangerschapsverlofNieuw-V 202001 en krijgen de melding Combinatie van weken voor / na verlof zijn ongeldig met indicatie meerling.

Dit lijkt in de controle te zitten. Of moet ik toch een ander formulier gebruiken?

Voorlopig geprobeerd het oude formulier weer beschikbaar te stellen maar deze wordt niet zichtbaar in Selfservice en het youforce dashboard. Er is al een nachtverwerking overheen gegaan. Iemand een idee?

Gr Nicolette

 

Goedgekeurde oplossing
PetravanGeenen
CHAMPION *

door PetravanGeenen

Hoi @Nicolette2 deze gebruiken wij ook. Heeft de medewerker die een meerling krijgt gekozen voor de juiste opties? Ik kan me voorstellen dat er een foutmelding komt als de medewerker kiest voor 16 weken totaal terwijl ze recht heeft op 20 weken (zij moet dus kiezen voor optie 3, 4 of 5):

PetravanGeenen_0-1722410621950.png

ik heb even getest en krijg daar geen foutmelding op namelijk.

 

Het probleem is overigens per gisteren opgelost. Ik kreeg bericht van Raet en de data wordt weer berekend.

 

Nicolette2
CHAMPION *

door Nicolette2

@PetravanGeenen , dank je wel voor je reactie. In het formulier staat standaard bij meerling N. Als je niets doet komt die melding en als je opnieuw voor N kiest komt wederom deze melding. Ik kan nu niet meer testen omdat er geen workflows zichtbaar zijn helaas. 

Annette Breeman
CONTRIBUTOR **

door Annette Breeman

Wij hebben hier ook last van. Ga ook een call aanmaken. Misschien dat het dan snel opgelost wordt.

Provincie Gelderland
CONTRIBUTOR ***

door Provincie Gelderland

Wij hebben hier ook last van. Ik had een melding aangemaakt en kreeg gisteren het volgende antwoord:

Jouw aanvraag is zojuist gekoppeld aan een bestaande change.
Voor de oplossing is nog geen streefdatum vastgesteld.

PetravanGeenen
CHAMPION *

Bedankt voor je reactie @Provincie Gelderland dan ga ik ook maar een melding aanmaken, al is het blijkbaar een probleem dat bij meerderen speelt als er een change is aangemaakt.