om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Goedemorgen,
Het verstoringsbericht is geplaatst onder Youforce portal. Hierbij de link naar dat bericht:
We houden jullie op de hoogte.
Groetjes,
Katinka
Hier ook wederom storing gehad zojuist.
Bij ons wordt het ook als zeer storend ervaren!
Nu ook weer melding 500: interne systeemfout
Wij hebben helaas ook wederom weer op 14-10 last van 500 meldingen :S
Helaas lijkt er geen verbetering te komen in de voortgang, of er wordt niets gecommuniceerd daarover.
Als dit eindelijk achter de rug is, moeten we als klanten maar is gaan aandringen op een betere communicatie of een procesverbetering bespreken met Raet en een aantal afgevaardigden namens de kring "klant".
Hier ook weer een 500-foutmelding, en dat terwijl de instelling is aangezet dat de bevoegdheden maar 1x per dag hoeven ingelezen te worden.
Goedemorgen,
In aanvulling op bovenstaande wil ik ook vermelden dat een tool als de MI-tegel, onze ondersteuning in het primaire proces, de laatste tijd instabieler is dan ooit. Ook hiervan wordt aangegeven dat de traagheid eventueel te maken zou kunnen hebben met de overige traagheid. Het zou dus kunnen. Het wordt niet bevestigd, maar het zou eventueel mogelijk kunnen zijn. Hieronder enkele quotes vanuit 4Me melding 2865976:
"Indirect hebben vertragingen in andere processen effect op de MI omgeving, het is met name afhankelijk van de hoeveelheid data die in het synchronisatieproces tussen de HR systemen en de MI opmgeving verwerkt moet worden. Als het goed is wordt ingeval van serieuze achterstand wel altijd een melding op het portaal geplaatst, ik hoop dat jij dit ook ervaart?"
Dat wanneer een synchronisatieproces hiervan op invloed kan zijn, en er met regelmaat een klacht vanuit de klant wordt, dan moet er worden gekeken hoe dit proces kan worden verbeterd. Ja er wordt bij serieuze achterstand een bericht geplaatst op het portaal, maar alleen wanneer er 10-tallen berichten worden geplaatst vanuit de klant. Er is inderdaad geen pro-actieve communicatie, alleen maar achteraf.
Heel wonderbaarlijk dat ik in dezelfde melding krijg te horen dat "Rapport 7958 werkt ook weer na opnieuw koppelen report model in de queries". Hoe kan het zo zijn dat een rapport wat door zowel ons niet wordt gewijzigd toch spontaan de koppeling met het report model verliest?
Ik zou graag willen weten wie van jullie al door haar/zijn CSM-er is benaderd? Met mij is er nog geen contact opgenomen, en met het hoofd van onze afdeling ook niet. Misschien ligt mijn verwachting te hoog, en wordt er niet contact opgenomen door de primaire contactpersoon (in ons geval @Thijs Botterhuis )tussen klant en Visma om excuses aan te bieden voor de gebrekkige dienstverlening en ontbreken aan tijdige communicatie.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.