om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Er staat een workflow vast, en bij het openen krijgen wij dit te zien. Iemand enig idee hoe je dit moet oplossen?
Wissen van de mutatie is geen optie.
Wij hebben dit ook bij een aantal mutaties. Wil je ook een incident aanmelden zodat dit bekend wordt bij de helpdesk?
We hebben inmiddels meerdere 'vastgelopen' mutaties die zijn gestart op 5-11 en in deze foutmelding blijven hangen (genereren bijlage).
Enige oplossing die ik tot nu toe heb is het verwijderen van de mutatie en opnieuw weer indienen, wat uiteraard niet wenselijk is!
Staat ook niks open bij Batch Sign of iets..
Hoi Erzo,
Ik heb dit inderdaad ook, ik heb een melding aangemaakt.
Groeten Jacqueline
Dito, dit speelt bij ons en we hebben het idee dat het steeds vaker voorkomt.
@nimajafari heb je dit nog kunnen oplossen (en hoe)? Wij lopen hier nu ook tegenaan namelijk.
Deze melding krijg je soms als je een bijlage hebt toegevoegd aan de workflow - meestal is dit met een paar seconden weg, en anders lijkt me iets mis met de toegevoegde bijlage - en altijd als je een document aanmaakt. Als je een document probeert aan te maken en de template werkt niet correct, blijft hij daarop hangen. Als je de template update met een werkend model, dan loopt het wel weer los.
Vanuit het Archief in Self Service kun je zien wat de status van de mutatie is (plusje voor aan regel). Misschien kun je daarmee achterhalen wat het probleem is.
@nimajafari ik ben ook benieuwd. Ik heb hier ook last van bij een workflow.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.