Mijn Communities
Help
Maurice van de Pol
CHAMPION ***

Medewerkerkaart accepteert fiscale waarde leaseauto (P08256) niet?

door Maurice van de Pol

De HR-director wil via de medewerkerkaart kunnen zien of iemand een leaseauto heeft. In 1ste instantie heb ik geprobeerd om P00371 (Code bedrijfsauto) toe te voegen maar ik begrijp dat dat niet mogelijk is omdat er een referentietabel aan vasthangt. 

Maar code P08256 (fiscale waarde auto) heeft geen referentietabel maar er verschijnt toch geen resultaat op de werknemerkaart. Weet iemand hoe dat komt of weet iemand een alternatief om op de medewerkerkaart duidelijk te maken of iemand een leaseauto heeft?

7 ANTWOORDEN 7
Bas van de Veen_Amersfoort
CONTRIBUTOR ***

door Bas van de Veen_Amersfoort

Als toevoeging hierop, check ook even of de rubriek is opgenomen in de rubriekentabel. Als dat niet zo is wordt een waarde vastgelegd op die rubriek niet meegegeven aan Self Service en verschijn het niet op de medewerkerkaart.

Maurice van de Pol
CHAMPION ***

@Bas van de Veen_Amersfoort Bedankt voor de info! Hij staat er in (ik neem tenminste aan dat je de optie "Rubrieken" in Self Service beheer bedoelt waarop je op een rubriekcode kunt zoeken?)

Goedgekeurde oplossing
GVeen
CONTRIBUTOR ***

door GVeen

Controleer even of de rubriek is opgenomen in de HSSK rubriekenset in Beaufort:

Schermafbeelding 2025-02-04 093414.png

Maurice van de Pol
CHAMPION ***

door Maurice van de Pol

@GVeen hartelijk dank, weer wat geleerd! Waarschijnlijk heel lang geleden wel al eens ingericht maar de codes van de auto staan er inderdaad niet tussen. Vanmorgen gevuld en geëxporteerd en een medewerker met een leaseauto opnieuw afgeroepen maar helaas!

Maurice van de Pol
CHAMPION ***

@GVeen Ik was te snel. Het werkt! Nogmaals hartelijk dank voor de hulp

@Bas van de Veen_Amersfoort  Jij ook bedankt aangezien ik aanneem dat jij hetzelfde bedoelde als GVeen.

Fvdzanden
VISMA

door Fvdzanden

Goedemorgen Maurice,

Meestal is de oplossing in dit soort situaties het opnieuw afroepen van de medewerkers.  Je zou dat alvast met 1 medewerker kunnen uitproberen bij wie de gegevens gevuld zijn.

Maurice van de Pol
CHAMPION ***

door Maurice van de Pol (Bijgewerkt ‎03-02-2025 11:35 door Maurice van de Pol )

@Fvdzanden Helaas werkt deze oplossing niet.