Mijn Communities
Help
Roel_Harmsen
CHAMPION ***

Meerdere opleidingen tegelijk registeren in beaufort

door Roel_Harmsen

Dag,

 

Wie kan even helpen met sparren. De opleidingen/cursussen die de medewerkers aangaan, worden geregistreerd in beaufort, zodat wij precies weten wie welke opleiding doet en wat de kosten zijn.

Zover geen probleem, de rubrieken zijn aangemaakt.

Echter... Het kan mogelijk zijn dat iemand 2 of misschien wel 3 opleidingen/cursussen tegelijk volgt. 

Maar als iemand al een geldende invoer heeft en een nieuwe wil invoeren, wordt de huidige overschreven en dat moet niet (kan alleen als de einddatum van de opleiding bereikt is).

 

Hoe kan ik dit het beste maken? Ik gok met beginnen van aanmaken tweemaal extra dezelfde velden.

Maar hoe kan ik dmv scripting het beste aanpakken? Of zijn er andere mogelijkheden?

2 ANTWOORDEN 2
PaulaPieper
CHAMPION *

door PaulaPieper

Goedemorgen Roel, 

Ik ben met ongeveer hetzelfde probleem bezig en ik ben even benieuwd of jij al wat verder bent gekomen. heb jij eigen rubrieken aangemaakt in Beaufort waarop je deze zaken vastlegt, of dat je de gegevens vastlegt in de Module Personeelsmanagement? Wij leggen het handmatig in Beaufort vast in personeelsmanagement en daar kan je meerdere opleidingen vastleggen, maar ik ben zoekende hoe ik de invoer via Self Service kan laten lopen (als dat mogelijk is).

 

Roel_Harmsen
CHAMPION ***

door Roel_Harmsen

Dag,

 

Ik ben nog niet verder, vakantie gehad. Maar misschien kunnen wij even contacten via de mail/teams?

Als je met hetzelfde bezig bent, gaat dat misschien wel helpen.

 

rharmsen@trajectum.info is mijn mail adres.