Mijn Communities
Help
Jolanda van Logten
CONTRIBUTOR ***

Nieuwe processen niet zichtbaar in Mijn Youforce

door Jolanda van Logten

Sinds dit jaar lopen we als organisatie tegen het probleem aan dat nieuwe processen, die juist zijn ingericht, niet zichtbaar zijn te krijgen in Mijn Youforce. Op dit moment het proces declaraties woon-werk 2024. Veel werk aan gehad om dit proces te bouwen, livegang gecommuniceerd in de organisatie. Alles klaar en na de nachtverwerking, is het niet zichtbaar. Intussen hebben we hiervoor een ticket lopen en wordt eraan gewerkt om dit op te lossen. Voor de bedrijfsvoering is dit wel een probleem. Meer mensen die dit ervaren en/of tips? 

8 ANTWOORDEN 8
Goedgekeurde oplossing
Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎09-02-2024 08:36 door Lotte v Dijk )

Hallo @Jolanda van Logten @Gea Bussink-Veerbeek @Saskia Zonneveld

Bedankt voor jullie bericht. Heel vervelend dat de processen niet zichtbaar zijn voor jullie. 

We zijn aan het anayseren waarom jullie dit probleem ervaren. Toch nog even een aanvullende vraag:
Kunnen jullie de processen ook niet toevoegen aan een categorie (configuratie links Mijn Youforce)?
Of gaat het puur om het ontbreken van de links voor de gebruikers in Mijn Youforce? 

Verder zou ik jullie vragen ook een ticket te loggen bij het Service Center mocht je dat nog niet hebben gedaan. Het zijn vaak organisatiespecifieke situatie dus dan kunnen we hiervoor jullie specifieke situaties verder onderzoeken. 

 

Groeten Lotte

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

door Gea Bussink-Veerbeek

@Lotte v Dijk, wij konden ze niet toevoegen aan een categorie. Maar ik zie, dat het probleem inmiddels is opgelost.

Jolanda van Logten
CONTRIBUTOR ***

door Jolanda van Logten

@Lotte v Dijk Bij ons is alles gelukt en alles gereed. Het proces is alleen bij niemand zichtbaar 

Juliëtte Doesburg Smits
CONTRIBUTOR ***

@Lotte v Dijk; wij hebben hetzelfde probleem en ook wij hebben hier al een ticket voor lopen. Het toevoegen van de processen aan de categorie lukt inderdaad wel, maar wordt vervolgens niet zichtbaar in Mijn Youforce.

Saskia Zonneveld
CONTRIBUTOR **

door Saskia Zonneveld

Hallo Lotte,

Het lukte wel om de processen toe te voegen aan een categorie. Het proces stond er na het aanpassen van de ingangsdatum naar de datum voor livegang 2x in. Ik had beide toegevoegd aan een categorie, maar dat hielp niet.

Het is gisteren opgelost gelukkig.

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

door Gea Bussink-Veerbeek

Wij hebben in december in Flex Benefits de producten uren kopen en verkopen op inactief gezet. Daarmee verdwenen ze uit de links. Nadat we ze in januari weer op actief hadden gezet kunnen we ze niet meer toevoegen omdat ze niet zichtbaar zijn bij de processen. Het zou met de release van 7 februari opgelost zijn, maar helaas. 

Saskia Zonneveld
CONTRIBUTOR **

door Saskia Zonneveld

Ik heb precies hetzelfde probleem en heb hier ook een ticket voor lopen. Geen tips helaas..
Bij ons hebben mensen toegang tot de module self service via Mijn Youforce. Wij verwijzen ze daarnaar. Daar is de workflow wel gewoon zichtbaar.

Jolanda van Logten
CONTRIBUTOR ***

Dank je @Saskia Zonneveld Saskia, vervelend ook. We hebben inderdaad ook de door jou genoemde workaround besproken. Een fraaie oplossing is dit (nog) niet, omdat we alles via Mijn Youforce willen laten lopen. We hopen vooralsnog eerst op een spoedige oplossing vanuit Visma. Als die uitblijft, kunnen we ook niet anders dan dit communiceren en aanbieden. Niet wat we verwachten van Mijn Youforce....