om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Bij workflows waar het formulier F_Werkpatroon aanpassen wordt gebruikt krijg ik bij meerdere medewerkers de melding Onbekende fout bij het opslaan van het formulier.
Zodra ik het formulier uit mijn dialoog haal (aanpassen conditie in dialoog) is de melding weg.
In het dialoog zitten geen scripts of iets dergelijks die de melding kan veroorzaken.
Hebben hier meer organisaties last van?
Wij lopen ook bij meerder klanten tegen dit probleem aan en een melding gemaakt bij de servicedesk. Ca. een jaar geleden speelde dit probleem ook en heeft Visma op de achtergrond een fix gedraaid om het op te lossen.
Hier hetzelfde probleem, ik heb een melding gemaakt bij de servicedesk.
Hebben deze medewerkers toevallig in het verleden een andere dienstverband gehad. Zo ja, deze rooster daar verwijderen. Hebben ze 2 actieve dienstverbanden dan is bij VismaRaet al bekend dat een medewerker niet op hetzelfde werkdag bij 2 dienstverbanden kan werken.
Wij hebben dit probleem inmiddels bij iedereen die het indiensttredingsproces doorloopt. Deze medewerkers hebben nog geen patroon in HR Core. Ik heb een melding gemaakt bij de servicedesk.
Ik heb van alles geprobeerd, maar weet niet wat dit veroorzaakt.
Kan dat komen doordat er een patroon van meer dan 2 weken in HR Core staat? Die ervaring heb ik dat het vaak daaraan ligt.
Helaas komt mij dit ook niet onbekend voor 🙃
Heb er de vinger nog niet achter kunnen krijgen wat dit nu veroorzaakt.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.