om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Hoi,
Ineens werkt de opmaak in een van onze Self Service formulieren niet meer. Het gaat om onderstaande tekst die in 'Tesktvoor' staat op het formulier. Voorheen was deze tekst rood en ineens staat het zoals onderstaande tekst in het formulier dat de mdw ziet. Hebben meer mensen dit ervaren dat opmaak ineens niet meer werkt? Iemand een tip om het op te lossen? Hoofdletters al geprobeerd, ook 'red' tussen aanhalingstekens etc.
<b><font color=red>Let op: staat er in de laatste kolom een vervaldatum, maak de te vervallen uren dan dit jaar op.<br>Staat er geen datum, dan vervallen er dit jaar geen uren.<br>Wettelijk vervalt eerder dan bovenwettelijk. </font></b>
Bij mij is het nu opgelost! Er is een release geweest vorige week lees ik in mijn ticket. Dank!
Waar kunnen we de status van dit probleem volgen? Het levert aardig wat klachten op (en is niet terug te zien op de Storingspagina zoals hierboven uitgelegd staat).
melding is gekoppeld aan een change, die heeft echter de status LOW.
Kan dat niet matchen met "de hoogste prioriteit er aan werken"
Hoi @Ralph,
Soms wordt een change aangemaakt met een bepaalde prioriteit (met inachtneming van de totale schaal van ons werk), wat later nog herzien wordt. Op het moment dat dit binnen kwam leek het een snelle oplossing en ook weinig meldingen. Het zou juist zijn geweest om de prioriteit tussentijds bij te werken naar Medium om een betere indicatie te geven.
Hoog wordt bewaard voor problemen waardoor het systeem helemaal niet werkt voor meerdere gebruikers, zoals laatst met de platform problemen.
bedankt voor de toelichting, helder. En het goede nieuws is dat het verholpen lijkt te zijn. Change is afgemeld.
Hoi @Lucie Appel,
Voor wie een ticket heeft aangemaakt zou het duidelijk moeten zijn dat hier met prioriteit aan wordt gewerkt. Zo niet, dan moet ik kijken naar de interne afstemming. Hier is geen verstoring voor aangemaakt omdat het gaat om een weergave en niet functionaliteit. Het is ontstaan met een beveiligingsactie, om geen HTML meer toe te staan. Dit is een te rigoreuze aanpak geweest en wordt teruggedraaid. Intern is dit ook besproken om te voorkomen dat dit in het vervolg gebeurt.
NB: In principe wordt het forum ook niet beheerd of gevolgd door Raet, en is dit bedoeld voor en door klanten onderling.
Dank allen voor de snelle reacties! Handig zo'n community met elkaar 😊
Blijkbaar een breder bekend probleem. Ik ga nu ook nog maar een ticket indienen ervoor, wellicht dat het dan (nog) sneller wordt opgepakt!
Dit is een algemeen bekend issue na aanleiding van een release. Wij hebben hier ook last van en een ticket aangemaakt. Het ticket is aan een change gekoppeld en hopelijk wordt het spoedig voor iedereen opgelost.
Ook wij hebben heel veel formulieren met de voorbeeld opmaak zoals hierboven vermeld.
De medewerker zien dit nu ook, dit is zeker niet netjes!
Waarom is dit ineens veranderd en wordt dit weer recht gezet? Het is heel veel werk voor mij als beheerder om handmatig aan te passen op elk formulier. 😞
Hier ook last van hetzelfde
Ik dacht dat het aan ons lag, maar zo te zien niet. Wij ervaren hetzelfde probleem. Tekst voor of na reageert niet meer HTMl opmaak.
Het viel mij inderdaad ook al op doordat de opmaak in de presentatienaam van de formulieren niet meer werkt.
Bijvoorbeeld: "<Font Color=#007ACA>Aanvraagformulier</font>"
@Noor Anneveldt . Wij hebben ditzelfde probleem. Voor het eerst geconstateerd op 13 januari 2025. Omdat het niet netjes is om html-codes aan een gebruiker te laten zien, snel aangepast door het weg te halen bij Tekst voor en in het formulier zelf in een infoblok te zetten. Maar misschien kan Visma|Raet iets melden over deze wijziging?
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.