Mijn Communities
Help
Andre Feijen
CONTRIBUTOR ***

Opnieuw vertraging HRSS

door Andre Feijen

Ik heb vanochtend opnieuw last van een traag systeem. Info wordt niet geladen en het eindigt met een 500-melding.

Meer gebruikers hier last van?

9 ANTWOORDEN 9
JZ74
CONTRIBUTOR **

door JZ74

Hoor hier van collega's helaas dezelfde meldingen. Vertraging en foutmelding, zoals door Wim Boogaard in beeld gebracht.

 

Paulien Rijsemus
CONTRIBUTOR **

door Paulien Rijsemus

Dag, wij ervaren hetzelfde probleem.

Wim Boogaard
CHAMPION *

door Wim Boogaard

Vanmorgen kreeg ik (en andere collega's) dit scherm. Is voor mij nieuw; ziet er nogal dreigend uit. Vervolgens is SelfService daarna heel traag geworden. 

Zijn wij daarin uniek, of roept het herkenning op bij andere gebruikers? 

 

WimBoogaard_1-1682497481400.png

 

Wim Boogaard
CHAMPION *

door Wim Boogaard

Intussen is onze ervaring van het afgelopen uur dat het weer een stuk beter gaat. Dus dat is ook prettig te melden. Succes allemaal met het verder werken 🙂

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

@Wim Boogaard ,

 

Mijn collega's van de P&O Servicedesk kregen onderstaande foutmelding. Op het moment dat ik bij ze langs liep, deed het probleem zich niet meer voor.

Raymond_de_Rozario_0-1682498226899.jpeg

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Jolanda Bakker
CONTRIBUTOR **

door Jolanda Bakker

Wij hebben dezelfde melding vanochtend ontvangen, kort daarna werkt het wel weer, maar verschrikkelijk traag, wij hebben een ticket aangemaakt bij de SD

dwouters
CONTRIBUTOR ***

door dwouters

Wij ervaren op dit moment ook hinder en vertraging in HRSS. Was hier al een melding van aangemaakt en/of een storing gemeldt?

 

door Katinka te Booy

Goedemiddag @Andre Feijen 

 

Er zijn gister geen pieken in de performance geweest. Speelt de traagheid op dit moment nog steeds?

Groetjes,

Katinka

KarinvdBurg
CONTRIBUTOR *

door KarinvdBurg

Hier ook heel traag. Rapportages draaien lukt niet en RVM is ook heel traag.