Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Opschoning ingediende ideeën

door Anonymous

Er zijn vandaag weer een groot aantal ideeën opgeschoond door Visma|Raet. Een groot aantal van deze ideeën krijgen de status 'afgewezen'. Dat terwijl hier ideeën tussen zitten die echt al jaren gewenst  zijn, met name binnen het beheer van HRSS. Sommige met meer dan 100 'likes'. Deze worden resoluut van tafel geveegd. Neem als voorbeeld idee SLSR-I-65. 

 

Erg zonde dat hier niet meer kritisch naar gekeken wordt en beter naar de klant geluisterd wordt. We hebben niet voor niets al die jaren deze ideeën ingediend.  Weer een gemiste kans voor Visma|Raet.

1 ANTWOORD 1
Goedgekeurde oplossing
Wijnand van Plaggenhoef
VISMA

door Wijnand van Plaggenhoef

Hoi @Anonymous,


Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken. En nogmaals bedankt dat je mij hebt uitgelegd hoe de opschoning van het ideeën forum van Self Service op jou overkwam.

Zoals telefonisch besproken waren er begin juli méér dan 650 ideeën. We overwegen ze één voor één. Maar vanwege de focus op de processen die belangrijk zijn voor de manager en medewerker moeten we er soms voor kiezen om goede ideeën toch te sluiten. Ook om te voorkomen dat we anders de indruk zouden kunnen wekken dat ideeën in een zwart gat verdwijnen als ze jaren open blijven staan.

 

Naast afwijzen zijn we erg blij dat veel ideeën ook vaak kunnen worden opgelost met 'bestaat al' of 'alternatief aanwezig'.

 

Bij de nieuwe ontwikkelingen (zoals bijvoorbeeld de app en mijn.youforce) werken we veel met klanten samen, vragen we feedback en nemen we de tijd om die feedback te implementeren. Hierop krijgen we veel positieve reacties en zien we dat het gebruik als “heel gemakkelijk” ervaren wordt door de gebruikers van de nieuwe processen. Wil je hier meer over weten kan je altijd contact op nemen met jouw customer succes manager.