Mijn Communities
Help
HeleenMogezomp
CHAMPION *

RVU cao Gemeenten/SGO

door HeleenMogezomp

In de nieuwe cao Gemeenten/SGO is een RVU regeling opgenomen. Zijn er organisaties binnen of buiten de cao Gemeenten/SGO zoals bijvoorbeeld Rijksoverheid die hier een workflow met standaardbrieven/overeenkomsten voor hebben gebouwd of nog willen bouwen?

3 ANTWOORDEN 3
MoniqueT
CONTRIBUTOR ***

door MoniqueT

Ook de CAO Waterschappen kennen sinds dit jaar een RVU regeling. Ook wij hebben de behoefte aan een best-practice model.

Goedgekeurde oplossing
Annemarie van der Geest
CONTRIBUTOR ***

door Annemarie van der Geest

@HeleenMogezomp Wij hebben nog geen workflow gebouwd, maar verwachten eigenlijk een BP-workflow van Visma|raet. Jouw vraag hierover was de enige hit na mijn zoekopdracht RVU.

@Visma|raet: wordt er een BP-workflow ter beschikking gesteld?

 

HeleenMogezomp
CHAMPION *

@Annemarie van der Geest  Ik klikte per ongeluk op accepteren als oplossing. Maar dat klopt natuurlijk niet. Jouw vraag is niet de oplossing. Wij hebben inmiddels een workflow gebouwd waarin medewerkers de aanvraag voor een RVU kunnen doen. Resultaat is een digitaal ondertekende VSO.

Daarnaast maken we een workflow voor het verwerken van de uitbetaling van de RVU. Kan natuurlijk ook rechtstreeks in Beaufort middels een profiel. Maar wij willen de P&O afdeling en ook de medewerker informeren dat het dienstverband voor uitbetaling RVU start.