Mijn Communities
Help
Els van der Marel
CONTRIBUTOR **

Regel Totaal in Verlofoverzicht

door Els van der Marel

Goedemorgen, in het verlofoverzicht binnen Self Service wordt in de regel Totaal het saldo van de diverse verlofsoorten bij elkaar opgeteld. Dit wekt bij ons verwarring op bij de medewerkers, die denken dat opgenomen buitengewoon verlof verrekend wordt met hun verlofrechten. Bovendien staan de diverse verlofsoorten los van elkaar en is een totaal berekening niet van toepassing. Helaas kan deze regel niet op hidden gezet worden. Ik ben daarom benieuwd naar de bevinding en of oplossing van andere organisaties.

2 ANTWOORDEN 2
Els van der Marel
CONTRIBUTOR **

door Els van der Marel

Bedankt voor de tip. Ik heb hem geplaatst op het ideeen Portaal.

Goedgekeurde oplossing
IngeGrob
VISMA

door IngeGrob

Beste @Els van der Marel 

 

Op dit moment is het niet mogelijk om het verlofoverzicht aan te passen. Hiervoor wil ik je verwijzen naar het ideeen Portaal op onze Community: https://community.visma.com/t5/Ideeen-Youforce-Self-Service/idb-p/nl_ra_Self_Service_ideas 

 

Op dit moment kan ik geen vergelijkbare wens vinden op het ideeenportaal. Wellicht een goed idee om er een te plaatsen zodat Product Ontwikkeling de mogelijkheden kan onderzoeken. 

 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag. Anders wil ik je vragen om het topic te sluiten door op de button 'als oplossing accepteren' te klikken.