Mijn Communities
Help
Jos Kötte
CONTRIBUTOR ***

Self Service traag

door Jos Kötte

Zijn er weer problemen met Self Service? We krijgen veel klachten van teamleiders/medewerkers en ondervinden zelf veel vertraging in het opstarten van de tegels (Blijft lang draaien).

31 ANTWOORDEN 31

door Katinka te Booy

Goedemiddag allen,

 

We merken dat er meerdere klanten meldingen doen van vertragingen en 500 errors. We zijn aan het onderzoeken wat dit veroorzaakt.

 

Met vriendelijke groeten,

Katinka

door Katinka te Booy

Goedemorgen allen,

 

Er was gister inderdaad weer sprake van een piek in de CPU gebruik. Helaas zien we dat dit nog niet volledig is opgelost. We begrijpen dat al deze verstoringen van afgelopen tijd niet mee helpen in het vertrouwen in onze systemen. We werken met zijn alle hard aan oplossingen om dit voor jullie te verbeteren. 

 

Groetjes,
Katinka

Stieneke de Voogd1
CONTRIBUTOR **

door Stieneke de Voogd1

Hallo @KatS

 

Het is fijn dat er hard gewerkt wordt om de performance te verbeteren en dat jullie begrijpen hoe laag het vertrouwen in het systeem bij gebruikers is. En ik snap dat jij de "brenger van slecht nieuws bent" en niet verantwoordelijk bent voor alle problemen van de afgelopen periode (feitelijk vanaf april dit jaar). Maar blijkbaar zijn jullie op dit moment niet in staat om  de performance op een aanvaardbaar niveau te brengen en vooral te houden. Het lijkt mij dat daar de grootste prioriteit moet liggen. Maar vooralsnog heb ik het gevoel dat Self Service op dit moment een "opgelapt" systeem is en waarvan ik iedere werkdag maar moet afwachten of het werkt. Ik verwacht van jullie meer dan alleen maar deze berichten en vooral heldere en eerlijke communicatie, pro actief en  met structurele oplossingen.

Annette Tiehuis
CONTRIBUTOR ***

door Annette Tiehuis

Ik sluit me hier helemaal bij aan. Met de regelmaat van de klok gaat dit al jaren zo. Het is zo onderhand niet meer te verkopen. Iedere keer is er een andere technische oorzaak voor de problemen met de performance. Jammer, dat we als klanten geen collectieve vast kunnen maken. Dit zou wellicht kunnen helpen.

Annette Tiehuis
CONTRIBUTOR ***

door Annette Tiehuis

Kleine rectificatie: vast is natuurlijk vuist.

Monique80
CONTRIBUTOR ***

door Monique80

Visma geeft aan dat de performance geen problemen geeft maar wij ervaren nog steeds veel vertraging.

Wilcovdk
CONTRIBUTOR **

door Wilcovdk

Hele dagen je gebruikers moeten teleurstellen is erg demotiverend. 

Hilde Volk61
CONTRIBUTOR **

door Hilde Volk61

same here ðŸ˜¬

Ivan_Snijckers
CONTRIBUTOR ***

door Ivan_Snijckers

Wij hebben de zelfde problemen zowel bij thuis werk als op kantoor. het schiet voor geen meter op zo. 

Wennekes Noelle
CONTRIBUTOR **

door Wennekes Noelle

Ook bij Zuyderland opnieuw veel last van traagheid en 500 meldingen.

Arjenvs
CONTRIBUTOR **

door Arjenvs

Bij ons (Alrijne Ziekenhuis) ook weer performance problemen met Youforce.

André Feijen
CONTRIBUTOR **

door André Feijen

Ook bij ons problemen. Medewerkers en managers klagen. Functioneel beheer krijgt weer alle s**t over hun heen.

Monique80
CONTRIBUTOR ***

door Monique80

Bij ons is Self Service ook wederom erg traag helaas.

Lonneke van der Aar
CHAMPION **

door Lonneke van der Aar

Ook hier veel klachten en ook de 500 melding komt voorbij

Ilse_KVK
CONTRIBUTOR **

door Ilse_KVK

Ook bij ons veel klachten over traagheid. 

Jar1k
CHAMPION *

door Jar1k

Het blijft hier traag. Antwoord van de Servicedesk op een melding hierover:

'Bedankt voor uw melding. Mijn collega’s zijn hier dit aan het onderzoeken. Wij zien vandaag inderdaad ook weer een vertraging op de servers vanaf 8:45. Inmiddels zijn er een aantal aanpassingen gedaan en de responstijden lijken momenteel te verbeteren. We blijven dit in de gaten houden en verdere aanpassingen doen om de performance te verbeteren.'

Ehoekzema
CONTRIBUTOR ***

door Ehoekzema

Self Service begon moeizaam vanochtend, lijkt inmiddels iets stabieler (minder foutmeldingen) te zijn en iets sneller.  

dwouters
CONTRIBUTOR ***

door dwouters

DRAMA!!!

Hier krijgen we ook de signalen weer.. @VISMA.. jullie kunnen toch trends zien in jullie netwerkomgeving... ga is pro-actief aan de slag en zorg dat je op voorhand opschaling doet van resources verdorie! Dit kunnen jullie toch niet zo blijven verkopen, er gaat geen week voorbij zonder gezeur..

RenéA
CHAMPION *

door RenéA

Goede morgen alleen,

 

Graag even een reactie van Visma zodat we iets kunnen communiceren 🙂

Stieneke de Voogd1
CONTRIBUTOR **

door Stieneke de Voogd1

Hier ook weer problemen. Traag..   Medewerkers melden het wel maar zijn het ondertussen gewend.  En dat is natuurlijk een hele slechte zaak. Verder mis ik een melding  van VR over deze vertraging. En ook dat verbaast met niet meer.