om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Dag,
Hebben meerdere mensen er last van dat SS traag is. Collega geeft dit bij mij aan.
De mutaties lopen steeds vast nadat we deze willen afsluiten.
Wij ondervinden grote hinder van dit issue. We hebben een grote hoeveelheid mutaties waar al sinds maandag bijlagen nog altijd niet verwerkt zijn. Ze staan ofwel in de wachtrij ofwel ze zijn niet eens in de wachtrij terecht gekomen. Ik heb bericht dat het de hoogste prioriteit heeft, sinds gisteren.
Bij ons blijven de bijlagen ook hangen. Ook met formulieren die vandaag worden verzonden en waar een template bij de aanvullende e-mail hangt.
Self service gaat al iets beter maar met aanvragen die verwekt moeten worden rondom 9-12-2024 blijven nu hangen en kunnen niet meer definitief verwerkt worden en moeten weer opnieuw opgestart worden, de bijlagen blijven 'in de wachtrij' staan. Hierdoor moeten we processen waar veel mensen bij betrokken zijn herstarten wat veel tijd gaat kosten. Wat kunnen we met de mutaties doen waarbij we nu dus de melding krijgen dat ze niet verwerkt kunnen worden door de bijlages in de wachtrij?
Bij ons blijven documenten ook in de wachtrij staan. Het gaat wel om een mutatie van gister 9-12. Hebben andere er ook vandaag nog last van?
Ook wij ervaren problemen met documenten die in de wachtrij blijven staan.
Wij hebben op dit moment ook last van bijlagen die niet doorkomen in het Personeelsdossier. Hebben meer mensen hier last van? of komt dit ook door de traagheid van self service?
Helaas, meerdere collega's hebben er last van. Ook in Mijn Youforce vallen er zaken om.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.