Mijn Communities
Help
Petra Koenders
CHAMPION *

Selfservice nog erg instabiel ondanks dat probleem is opgelost

door Petra Koenders

HRSS is op dit moment nog steeds instabiel, ondanks de status van Visma dat de problemen zijn opgelost. 

 

16 ANTWOORDEN 16
Cristiane e Souza da Gama
CONTRIBUTOR ***

door Cristiane e Souza da Gama

Helaas hebben wij nog steeds te maken met een storing en we krijgen ook foutmelding. 
is er meer informatie hierover? 

 

door Christiaan Sluis

Beste klanten,

We ervaren inderdaad diverse problemen. Wij begrijpen het grote ongemak en werken hier met de hoogste prioriteit aan. Het beste kunnen we de status bijhouden op https://status.vismaraet.nl/ .

Henk1
CONTRIBUTOR ***

door Henk1

Dag @Christiaan Sluis 

 

Ik vind het wel prettig dat de storing ook door gebruikers op het forum wordt bijgehouden. In mijn ervaring is de statuspagina lang niet altijd bijgewerkt als er een storing is.

 

Welke stappen neemt Visma om de statuspagina sneller te updaten bij storingen?

 

door Christiaan Sluis

Dag @Henk1,

 

Wat je aankaart is vrij generiek en kan door verschillende zaken ontstaan:

  • Het duurt soms even voordat de melding binnenkomt bij het Service Center of voordat de logging en performance dashboards dit tonen. Daarom waarderen we jullie input ook om dit te melden, waarbij een ticket natuurlijk het beste de gelegenheid geeft om dit te bundelen en later ook terug te koppelen. Niet altijd is een probleem zo generiek als het lijkt.
  • Na het vaststellen van het probleem kan het 2 kanten opgaan:
    • de oorzaak is snel achterhaald en we kunnen een verwachte oplossing afgeven. Dit wordt intern zo snel mogelijk afgestemd. 
    • het probleem is ingewikkeld / ligt buiten onze invloedsfeer (zoals externe leveranciers). In dit geval hebben wij veel tijd nodig om het probleem te achterhalen danwel op te lossen, en dan stokt de informatievoorziening terwijl wij de opties afgaan. Immers is er dan nog geen nieuws totdat we een richting inslaan. Op dit vlak denk ik dat wij nog kunnen verbeteren.

Uiteraard doen wij in alle gevallen ons best om jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de huidige status en de werkzaamheden die we verrichten om tot een oplossing te komen.

Rianne M
CONTRIBUTOR *

door Rianne M

RianneM_0-1724678752619.png

Hier ook weer problemen met selfservice.

 

Rob99
CHAMPION ***

door Rob99

Ook hier maar even melden dat ook wij performance problemen en interne systeemmeldingen en dat bij meerdere gebruikers. Zojuist had ik dat ook bij een ander onderwerp gaat dat over hetzelfde probleem gaat.

Janny18011962
CONTRIBUTOR ***

door Janny18011962

Hier loop selfservice ook continu vast en geeft error

Janny18011962
CONTRIBUTOR ***

door Janny18011962

Hier problemen met selfservice krijgen foutmelding

brussaard-c
CHAMPION **

door brussaard-c

Helaas ondervinden wij ook dezelfde problemen.

Henk1
CONTRIBUTOR ***

door Henk1

Hier ook, al gemeld om 14.30 bij de servicedesk maar heeft blijkbaar niet geholpen.

Romy Bravis
CONTRIBUTOR ***

door Romy Bravis

Hier ook nog steeds niet opgelost.

ZGV-Louis
CHAMPION *

door ZGV-Louis

Ook hier traag.☹️

 

Gerda Woldring
CONTRIBUTOR ***

door Gerda Woldring

Kan Self Service op dit moment niet eens meer openen. Het issue is zeker nog niet verholpen lijkt me.

Jeltje Bakker-Postma
CONTRIBUTOR ***

door Jeltje Bakker-Postma

Gemeente Lelystad ook. Melding gemaakt hierover bij Visma Raet.

dwouters
CONTRIBUTOR ***

door dwouters

Helaas ondervinden wij ook zeer veel vertraging  en errors

Mdbusser
CONTRIBUTOR ***

door Mdbusser

hier ook, loopt continu vast en geeft errors