Mijn Communities
Help
Mike Reule
CONTRIBUTOR **

Server Error Self Service

door Mike Reule

Goedemorgen,

 

Ik vroeg me af of andere mensen last hebben van een Server Error in Self Service. Namelijk krijg ik heletijd het volgende:

MikeReule_0-1694497880234.png

 

Ik heb al meerdere keren opnieuw ingelogd, cookies schoon gemaakt en andere browsers gebruikt.

17 ANTWOORDEN 17
Anonymous
Niet van toepassing

door Anonymous

@Katinka te Booy . Het lijkt me toch handig om altijd een storingsbericht te plaatsen, los van de tijdsduur. Dit maakt het voor ons als beheerders een stuk eenvoudiger om alles goed te kunnen volgen en onze gebruikers op de juiste manier te kunnen informeren. 

door Katinka te Booy

Bedankt voor de feedback. Ik zal het meenemen.

 

Groetjes,

Katinka

door Katinka te Booy

Goedemorgen alle,

 

Excuus voor de late berichtgeving. Gister ochtend was er een korte storing vanaf 8:12 tot 8:25. Gezien dit zo snel al weer verholpen was is er geen verstoringsbericht geplaatst. Ik begrijp dat een aantal van jullie de rest van de dag ook nog issues hebben ervaren. Deze staan los van de storing van gister ochtend. Als er op dit moment nog performance issues zijn vraag ik jullie om een aanvraag in te dienen bij de Service Center. 

 

Groetjes,

Katinka

Rob99
CHAMPION **

door Rob99 (Bijgewerkt ‎12-09-2023 14:40 door Rob99 )

Ruim 2 uur later en nog steeds een zuurpruim bij het starten van de verlofkaart maar ik zie nog (steeds) niet staan bij 'Verstoringen'.  Het zou mooi zijn als we toch info terug kunnen vinden over dit probleem dat kennelijk ook gisteren al speelde en waarbi sprake was van ernstige vertragingen. @Visma: Is er nu wel/niet sprake van een verstoring en wordt deze momenteel al onderzocht? 

Rob99
CHAMPION **

door Rob99

Daar gaan we weer, ook bij gemeente Meierijstad een zuurpruim in beeld na opstarten verlofkaart en waarbij het dus niet werkt. Dit al meer dan 3 kwartier het geval en waarbij helemaal opnieuw inloggen ook niet uitmaakt.

Wim Boogaard
CHAMPION *

door Wim Boogaard

Herkenbaar, komt te vaak voor gisteren en vandaag. Tevens zeer regelmatig dit plaatje:

 

WimBoogaard_0-1694515280274.png

 

HRMWBL
CONTRIBUTOR *

door HRMWBL

De storing is nog niet verholpen, wij krijgen heel veel meldingen van de medewerkers

Ingeborg Ebbers
CONTRIBUTOR ***

door Ingeborg Ebbers

Hier ook Server error

Elfi
CONTRIBUTOR ***

door Elfi

Hier ook error 😞 

Wieteke
CONTRIBUTOR **

door Wieteke

Bij ons ook nog steeds deze melding.

Wieteke_0-1694499499092.png

 

Karin van den Burg
CONTRIBUTOR ***

door Karin van den Burg

Wij hebben dezelfde error melding. Is nog niet opgelost.

 

Anonymous
Niet van toepassing

door Anonymous

Ook bij ons dezelfde problemen helaas.

ingrid van Driel
CONTRIBUTOR *

door ingrid van Driel

Ook ziekenhuis Rivierenland heeft hier last van.

Marianne van Loenen
CONTRIBUTOR **

door Marianne van Loenen

Geen error, maar als ik een workflow aanklik om te verwerken opent deze niet.

Was gisteren allemaal al heel erg traag, maar vanochtend lijkt het helemaal niet te werken

Mike Reule
CONTRIBUTOR **

door Mike Reule (Bijgewerkt ‎12-09-2023 07:55 door Mike Reule )

Lijkt er naar uit dat het zichzelf heeft opgelost.

 

Ik zal de post afronden.

Michella Bouman
CONTRIBUTOR *

door Michella Bouman

Goedemorgen, te vroeg gejuicht? Self service heeft een paar minuten gewerkt, en krijg nu deze melding: 

MichellaBouman_0-1694499392758.png

 

 

Mike Reule
CONTRIBUTOR **

door Mike Reule

Hallo @Michella Bouman 

 

Ik heb de oplossing weggehaald. Bij ons werkt het nogsteeds, maar wel met vertraging.

Mijn excuses.