om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Wij krijgen huilies via youforce.raet.com (o.a. SS-tegel, klikken op mutatie in Te doen, klikken op Verder).
Wie heeft hier nog meer last van?
login1.youforce.biz lijkt wel te werken.
Ik heb een melding aangemaakt bij Raet. Telefonisch sta ik heel lang in de wacht.
Goedemiddag,
De issues zijn inmiddels volledig verholpen. Mocht je op dit moment nog traagheid of foutmeldingen tegenkomen, dan ontvangen we graag een request met een HAR bestand zodat PD kan onderzoeken waar het issue bij jullie vandaan komt.
Groetjes,
Katinka
@Katinka te Booy, Har-files komen er aan. Maar als we iedere keer zo de week moeten starten, stijgt de vraag wat een definitieve oplossing bij jullie inhoudt. Het interne logboek wordt driftig gevuld; de frustratie stijgt weer snel hier.
Hier idem dito. Afgelopen weekeinde weer vele klachten. De enorme frustratie van medewerkers is niet alleen dat performance wederom zeer traag is, dat er zeer regelmatig allerlei foutmeldingen zijn en men het ingevoerde werk kwijt is, maar grootste ergernis is dat medewerkers hun declaraties niet bij hun salarisuitbetaling van oktober krijgen, maar pas een maand later. @Katinka te Booy HAR-bestand vanmorgen vroeg al gestuurd.
Bij ons lijken de problemen weer op te spelen. Veel witte schermen. Zijn er meer die dit al gemeld hebben?
Hier ook nog steeds (of alweer?) problemen. Grote traagheid en af en toe foutmeldingen. Vanmiddag maar weer een ticket ingediend ...
Hier nog steeds dezelfde foutmeldingen
Wij krijgen ook klachten van foutmelding en vertraging
Ook hier is het erg traat
traag
Het is bij mij ook erg traag. Geen foutmeldingen maar langzaam
Wij hebben ook meerdere problemen. Traagheid en rare fout meldingen:
en niet te vergeten de 500 meldingen.
Alleen raar dat de servicedesk van Visma|raet aangeeft dat het bij andere klanten goed gaat.
Of zijn de problemen bij jullie nu wel opgelost?
Ik probeer een flow aan te passen in Self Serivce, maar ook hier ontzettend traag.
Hallo,
Wij hebben ook nog last van erg traag werkende Self-Service en niet kunnen inloggen op roosterplanning. Problemen bij Visma zijn nog niet opgelost.
Wij krijgen onderstaande foutmelding, niet werkbaar zo
Ook het activeren van een nieuwe account via de activatielink werkt nu niet...
(Deze site is niet bereikbaar... enz.)
Wij hebben ook alweer problemen.
Hier ook (wederom) foutmeldingen. Krijgen meerdere klachten dat YF niet werkt.
Wij hebben er ook last van. Nu ook in Portaalbeheer.
Wij ook... voor de verandering ... het blijft ellende met Visma.... vreselijk irritant ... !
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.