Mijn Communities
Help
ArianneB
CHAMPION *

Storing SS?

door ArianneB

Wij ervaren problemen met SS. Hebben meer mensen hier last van?

55 ANTWOORDEN 55

door Lars Bijleveld

Beste communityleden,

We hebben zojuist een nieuwe update geplaatst over de storing die momenteel invloed heeft op Selfservice.
Ons team werkt nog steeds hard aan een oplossing en we waarderen jullie geduld in deze kwestie.
Lees de nieuwste update op onze statuspagina. Hier vind je de laatste informatie over de voortgang en onze inspanningen om het probleem op te lossen.

Onze excuses voor de ongemakken die dit probleem veroorzaakt. We blijven ons inzetten voor een snelle oplossing en houden je via de statuspagina op de hoogte.

 
Met vriendelijke groet,
Lars Bijleveld

door Lars Bijleveld

Beste communityleden,

We hebben zojuist een nieuwe update geplaatst over de storing die momenteel invloed heeft op Selfservice.
Ons team werkt nog steeds hard aan een oplossing en we waarderen jullie geduld in deze kwestie.
Lees de nieuwste update op onze statuspagina. Hier vind je de laatste informatie over de voortgang en onze inspanningen om het probleem op te lossen.

Onze excuses voor de ongemakken die dit probleem veroorzaakt. We blijven ons inzetten voor een snelle oplossing en houden je via de statuspagina op de hoogte.

 
Met vriendelijke groet,
Lars Bijleveld

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

door Gea Bussink-Veerbeek

@Katinka te Booy , wij komen ook niet meer in HRSS. We hebben uitgelogd en alle geschiedenis gewist, maar dat heeft niet geholpen.

Ramona Apcar
CONTRIBUTOR ***

door Ramona Apcar

Wij komen ook niet in HRSS (ook niet na het opschonen cookies en cache).

 

RamonaApcar_0-1717595914637.png

 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

@Katinka te Booy is er al iets meer bekend over deze verstoring? 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

ErwinW
CONTRIBUTOR ***

door ErwinW

Helaas hier ook. Medewerkers worden er telkens uitgegooid en moeten dan helemaal opnieuw inloggen. Omdat het al drie dagen is, is de frustratie nogal groot. De statuspagina geeft weer dat er niks aan de hand is. Heel vreemd als er zoveel meldingen zijn.

Sandra van Velzen
CONTRIBUTOR *

door Sandra van Velzen

hier ook geen toegang tot SS. Al 3 dagen nauwelijks kunnen werken. 

marjavanderkolk
CHAMPION ***

door marjavanderkolk

Ja hier hebben wij ook last van, cookies verwijderd maar helaas nog geen toegang....

Marja van der Kolk
Gerlinde Merse
CONTRIBUTOR **

door Gerlinde Merse

Goedemorgen, 

vandaag weer problemen met Self Service. Vanochtend kon ik wel in en nu ben ik weer uitgegooid.

door Katinka te Booy

Goedemorgen,

 

Ik zie een aantal berichten over gebruikers die vandaag nog problemen ervaren. Op dit moment is er geen storing meer. Ik wil die gebruikers vragen die er nog last van hebben hun cookies en cache op te schonen van de browser en eventueel de computer volledig te herstarten. In meeste gevallen is er nog een sessie blijven hangen van afgelopen dagen waardoor de problemen zich nog voor lijken te doen.

 

Na het uitvoeren van deze acties zul je zonder problemen weer kunnen werken.

Marcel Bouman
CHAMPION **

door Marcel Bouman

@Katinka te Booy na het verwijderen van cookies, sluiten van alle vensters en het opnieuw starten (eventueel na volledig opstarten laptop) werk Self Service inderdaad weer. Maar dat is helaas slechts tijdelijk. ik heb het vandaag al diverse keren gedaan en krijg nu wederom de melding:

 

MarcelBouman_0-1717586324582.png

Dit is dus toch nog steeds echt wel een probleem.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Browser sluiten en opnieuw starten heeft inderdaad geholpen.

 

Maar wanneer meerdere gebruikers binnen een locatie en daarnaast ook verschillende locaties/organisaties hetzelfde fenomeen meemaken, dan kan dit geen toeval meer zijn. De problemen deden zich aan het begin van de ochtend niet meer voor. Volgens mij is het zo dat wanneer je langer dan een paar uur inactief bent, die sessie automatisch wordt uitgelogd. Dat zou het niet mogen zijn.

 

Wanneer er een service o.i.d. was herstart om een probleem te voorkomen en dat dit daarvan het gevolg was, had ik logischer gevonden...

 

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Hoi @Katinka te Booy ,

 

Hier ervaren meerdere gebruikers hetzelfde binnen selfservice. Je kan natuurlijk gelijk hebben, maar het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat al deze gebruikers een cache/sessie probleem hebben.

 

Raymond_de_Rozario_0-1717577869915.png

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn

Hier kan een medewerker ook weer voor de 3de dag niet goed werken. Bij het openen van een Self Service mutatie wordt deze leeg. Ze was net op de laatste pagina om een nieuwe medewerker door te zetten en de sessie werd eruit gegooid.

 

Nieuwe medewerkers kunnen niet doorgezet worden op deze manier. 

Hans Dekkers
CONTRIBUTOR *

door Hans Dekkers

Ik krijg foutmeldilngen bij het openen van bijlagen in workflows (ook in archief) en kom Self Service nu helemaal niet meer in. Graag snel een oplossing.

Marc Struver
CONTRIBUTOR ***

door Marc Struver

Vivantes Zorggroep ook nog steeds problemen.

Verschilt ook nog per medewerker, ik heb de hele ochtend gewoon gewerkt, collega's kunnen niet inloggen?

 

Anneke de Baaij
CONTRIBUTOR **

door Anneke de Baaij

Kan op dit moment helemaal niet inloggen

ChristelHilckmann
CONTRIBUTOR *

door ChristelHilckmann

Erg traag. Gisteren ook, vandaag ook.

Anneke de Baaij
CONTRIBUTOR **

door Anneke de Baaij

Vandaag 4 juni ook weer

Janny18011962
CONTRIBUTOR **

door Janny18011962

Wij ervaren ook nog steeds problemen zoals o.a. PDF aanmaken.