Mijn Communities
Help
Mike Reule
CONTRIBUTOR **

Storing Self Service

door Mike Reule

Wij en veel andere medewerkers krijgen onderstaand.

MikeReule_0-1707120826353.png

Hebben andere mensen hier ook last van?

10 ANTWOORDEN 10
ArnaudvG
CONTRIBUTOR *

door ArnaudvG

Klopt het dat de vertragingen voor Selfservice ook vandaag nog actueel zijn.
Ik heb veel medewerkers (inclusief mezelf) die een vertraging ervaren.

door Remco te Ronde

Goedemorgen @ArnaudvG ,

 

Vervelend. Zoals hierboven beschreven raad ik je aan om contact op te nemen met Visma|YouServe als je problemen ervaart (via de  community , verstoringspagina of ticket systeem van Visma|YouServe). 

 

Dit forum waar je nu op reageert is namelijk onderdeel van de software van Visma|Raet. Dus wij kunnen je helaas niet helpen.

Groet,

Remco te Ronde
anoukvisser1992
CONTRIBUTOR **

door anoukvisser1992

Hier hetzelfde helaas.

door Remco te Ronde

Goedemorgen @anoukvisser1992 ,  

Vervelend. Zoals hierboven beschreven raad ik je aan om contact op te nemen met Visma|YouServe als je problemen ervaart (via de  community , verstoringspagina of ticket systeem van Visma|YouServe). 

 

Dit forum waar je nu op reageert is namelijk onderdeel van de software van Visma|Raet. Dus wij kunnen je helaas niet helpen.

Groet,

Remco te Ronde
Goedgekeurde oplossing
Remco te Ronde
VISMA

door Remco te Ronde

Hoi @Mike Reule , @Kitty van Kleef , @anoukvisser1992 , @Petra van Rossum2 en @Marco van Hasselaar,

 

Vervelend dat jullie een storing ervaren.

 

Op basis van de eerste printscreen van Mike en jullie reactie vermoed ik dat jullie gebruik maken van de software van Visma|YouServe. Met name omdat in de URL staat admin.youserve.nl Visma|YouServe heeft inderdaad  hele eigen community en ook eigen verstoringspagina.

 

Het forum waarop jullie nu op reageren behoort tot organisaties die gebruik maken van de software van Visma|Raet. Sinds 2021 zijn Visma|Raet en Visma|YouServe aparte organisaties met aparte software.

 

Om verwarring bij organisaties die de software van Visma|Raet gebruiken zou ik jullie aanraden om vooral contact op te nemen via de community , verstoringspagina of ticket systeem van Visma|YouServe. Op die manier kunnen onze collega's van deze Visma-organisatie jullie verder helpen met deze storing.

Groet,

Remco te Ronde
Kitty van Kleef
CONTRIBUTOR **

door Kitty van Kleef

Ook hier nog steeds een foutmelding en niemand kan op dit moment in Selfservice.

Ik lees dat de storing om 10.00 uur is opgelost maar zelfs na opnieuw opstarten nog een foutmelding.

Ik heb hier zojuist een ticket van aangemaakt en hoop dat dit snel opgelost is.

 

Gr. Kitty

anoukvisser1992
CONTRIBUTOR **

door anoukvisser1992

anoukvisser1992_0-1707122700337.png

 

Petra van Rossum2
CONTRIBUTOR **

door Petra van Rossum2

Hier ook geen mogelijkheid om SS te openen

anoukvisser1992
CONTRIBUTOR **

door anoukvisser1992

Hier ook: kunnen andere tegels wel gebruiken maar de selfservice niet: daar kun je op klikken maar er gebeurd niets.

Marco van Hasselaar
CONTRIBUTOR ***

door Marco van Hasselaar

Wij krijgen geen foutmelding maar de tegel opent zich niet.