om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Goedemorgen allen,
Wij willen meer gebruik gaan maken van PY en PZ rubrieken/toekomstmutaties, nu staat ons alleen iets bij dat een toekomstmutatie/datum maximaal 60 of 61 dagen in de toekomst mag liggen. Als ik daarentegen het test in onze sandbox, lijkt het erop dat het ook meer dan een jaar de toekomst in kan.
De toekomstmutatie staat geregistreerd in HR Core
Hier voegen we de toekomstmutatie in
Is er een maximum termijn in de toekomst van PY en PZ rubrieken? Of kunnen we inderdaad een datum een jaar+ in de toekomst zetten?
Ik heb de community en 4me afgestruind en hier niks over gevonden, mocht er wel een kennisartikel hierover zijn zie ik het ook graag!
Beste Alex,
Jouw opmerking "nu staat ons alleen iets bij dat een toekomstmutatie/datum maximaal 60 of 61 dagen in de toekomst mag liggen." heeft te maken met het proces het verwerken van de indirecte mutaties in HR Core Beaufort. Als je in dat venster de Help activeert zie je deze tekst "Geef in het veld 'Ingangsdatum tot en met' de ingangsdatum op van de indirecte mutaties die verwerkt moeten worden. Omdat u na een aanlevering wellicht indirect wilt gaan muteren voor de volgende salarisperiode en deze indirecte mutatie ook meteen wilt gaan verwerken, kunt u een ingangsdatum invullen die maximaal 62 dagen na de systeemdatum ligt. "
Mvg,
Frans
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.