om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Goede middag allen,
Ik zie in een verlofoverzicht bij de laatste dagen van het jaar xxx staan bij een aantal dagen.
Ik ben even kwijt waar dit aan ligt. Kan iemand mijn geheugen helpen opfrissen?
Alvast bedankt!
Groet,
Christian
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ook ik constateer zojuist dat het probleem bij ons speelt. Kennelijk is dit een onderdeel van het jaarwerk verlof en waarbij in het nieuwe jaar een actie collectief muteren uitgevoerd moet worden op de rubriek P05012. Ik zag dit staan in een procedure jaarwerk verlof van een andere gemeente. Bij mij komt de vraag boven waarom dit niet gewoon automatisch in Beaufort kan gebeuren aan het begin van een nieuw jaar. Heeft iemand hier het antwoord op?
@Rob99 ,
Goede middag Rob,
Afgelopen jaren heb ik dit issue nog niet voorbij zien komen.
Ik heb in een aantal specifieke gevallen getraceerd waar het probleem van toepassing was, hierbij was een zeer onlogische datum ingevuld in het desbetreffende veld.
Ik moet zeggen dat het aantal gevallen wel meeviel, echter is het inderdaad opvallend.
@Bas Menken - Gemeente Leiden ,
De beste wensen Bas!
Ik heb gekeken. De rubriek is momenteel leeg.
Begrijp ik goed dat ik 01-01-2025 moet invullen, daarna Bewaren/accepteren moet klikken?
Daarna export HRSS, en als het verlofoverzicht weer goed is de rubriek leegmaken?
Heeft de werknemer geen uitdienstdatum staan? want alles na de datum uit dienst geeft ook kruisjes
Anders inderdaad die stappen uitvoeren. Je hoeft het niet handmatig leeg te maken, dat moet automatisch gaan na de export
Is het werkrooster compleet voor het volledige jaar?
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.