Mijn Communities
Help
mcheung
CONTRIBUTOR ***

Verlofregeling toekennen via HRSS

door mcheung

Voor mij is het niet duidelijk of wij een verlofregeling kunnen toekennen via HR self service. binnen het ziekenhuis werken wij nu met een stuurgegeven dat er standaard een verlofregeling wordt toegekend bij het invoeren van een nieuwe medewerker. echter hebben wij reeds ook dit gedigitaliseerd voor personeel niet in loondienst en zij krijgen nu ook deze verlofregeling. mijn vraag is of het mogelijk is om de rubriek van de verlofregeling op te nemen op het formulier en deze te vullen met de verlofregeling bedoelt voor deze groep.

4 ANTWOORDEN 4
mcheung
CONTRIBUTOR ***

door mcheung

@Gea Bussink-Veerbeek @Christian-B  hartelijk dank! hebben jullie ook voor mij de volledige naam? en is dit dan ook onderwater mogelijk of moet het daadwerkelijk door een professional gebruiker getoond te worden, net zoals bij het inzetformulier?

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

door Gea Bussink-Veerbeek

@mcheung . de naam kun je zelf bedenken. Het formulier is onderdeel van de dialogen voor nieuwe medewerkers (NW en ND). Het moet daadwerkelijk door een professional gebruiker getoond worden.

Goedgekeurde oplossing
Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

door Gea Bussink-Veerbeek

@mcheung , wij hebben een formulier 'Verlofregeling' opgenomen in de dialoog voor het invoeren van een nieuwe medewerker. Het is vrij eenvoudig om het via Self Service te regelen.

VolgnummerRubriekcodePromptWeergaveInfoblok TypeVerplichtExporterenDefaultwaardeWeergave PSA/AKWeergave mdw/mgrBewerkingFormuliertypeHoofdlettergebruikStam - variabel
000FS0060Ingangsdatumdatum NeeNee hiddenhidden GR stam
001P01001Persoonsnummergetal NeeNee readonlyreadonly GR stam
002P01101Volgnr dienstverbandgetal NeeNee readonlyreadonlyPRE: var x=GF_FRB('Nieuw 1 ND', 'P01101');return(x); GR stam
003P01491Begindatumdatum JaJa readonlyreadonlyPRE: var x=GF_FRB('Nieuw AMBT DV ND', 'P00322');return(x); GR stam
005P01490Verlofregelingtext JaJa51inputinput GR stam
010A00001Deze rubriek wordt zeer divers (ge)(mis)bruiktinfoblokErrorNeeNee<p><strong>LET OP!!! Klik eerst op 'Opslaan' en dan op 'Verder'!</strong></p>readonlyreadonly GR stam

000FS0060Ingangsdatumdatum NeeNee hiddenhidden GR stam
001P01001Persoonsnummergetal JaNee inputinput GR stam
002P01101Volgnr dienstverbandgetal NeeNee1readonlyreadonly GR stam
003P01491Begindatumdatum JaJa readonlyreadonlyPRE: var x=GF_FRB('Nieuw AMBT DV NW', 'P00322');return(x); GR stam
005P01490Verlofregelingtext JaJa51inputinput GR stam
010A00001Deze rubriek wordt zeer divers (ge)(mis)bruiktinfoblokErrorNeeNee<p><strong>LET OP!!! Klik eerst op 'Opslaan' en dan op 'Verder'!</strong></p>readonlyreadonly GR stam
Christian-B
CHAMPION ***

door Christian-B

@mcheung , 

Goede middag, 

Wellicht werken jullie met dialogen, en kunnen jullie een formulier van de categorie Verlofregeling aan de dialoog koppelen? In dergelijke formulieren staan al standaard de noodzakelijke rubrieken. 

Groet, 

Christian