Mijn Communities
Help
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Verlofsoort ontbreekt in tabel > wat gaat er fout?

door FBB Zorgboog

Wie kan mij helpen?

Ik heb bij een verlofregeling een extra verlofsoort 'BBU' aangemaakt. Standaard uren = 0.

Vervolgens heb ik bij een medewerker met die verlofregeling opnieuw een verlofberekening uitgevoerd. Op de verlofkaart in beaufort zie ik dat die verlofsoort ook is toegevoegd, maar in Youforce zie ik deze niet. Voor de zekerheid heb ik de HSS-export voor deze gebruiker nogmaals afgeroepen.

In Youforce staat onder Beheer > verlofinstellingen de betreffende verlofsoort aangevinkt.

Maar op het verlofoverzicht van de medewerker verschijnt de regel van verlofsoort BBU niet.

Gevolg is dat ik een storing van uren op die code middels een Youforce-formulier ook niet kan uitvoeren, want ik krijg steeds de melding Verlofsoort ontbreekt in tabel.

7 ANTWOORDEN 7
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@Christian-B dank voor je oplettendheid, ik had zelf het bericht nog niet gezien. Ga het direct opnieuw testen.

Goedgekeurde oplossing
Christian-B
CHAMPION ***

door Christian-B

@FBB Zorgboog , 

Goede middag, 

Ik had nog niet gereageerd, maar klaarblijkelijk was er echt wat aan de hand. 

Ik denk dat u dit bericht al heeft gelezen? : Hotfix 14-12-2024: issue in verlofrechtberekening - Visma Community

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@Christian-B 2024

Christian-B
CHAMPION ***

door Christian-B

@FBB Zorgboog , 

Goede morgen, 

Vanaf welke jaar is de verlofrechtberekening uitgevoerd?

Groet, 

Christian

oldea0
CONTRIBUTOR **

door oldea0

Dit probleem hebben wij ook sinds 5 december.

Ik heb hiervoor een call aangemaakt maar helaas nog geen oplossing!

Christian-B
CHAMPION ***

door Christian-B

@FBB Zorgboog , 

Goede morgen, 

Welke Startmaand heb je ingevuld?, en Het klinkt misschien heel flauw, heb je al een keer volledig opnieuw ingelogd in Youforce met tweefactor? Soms kan het even duren voordat de wijziging zichtbaar wordt.

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@Christian-B dank voor het meedenken. Ik heb startmaand 1 ingevuld. Ik zie die verlofsoort ook in Beaufort staan bij een medewerker, maar in Youforce dus niet. Inmiddels uiteraard al meerdere keren herstart en Youforce opnieuw opgestart. Nog andere suggesties?