Mijn Communities
Help
Angela Heins1
CHAMPION **

Verplichte velden kunnen niet worden leeg gemaakt in declaratie formulier SS

door Angela Heins1 (Bijgewerkt ‎25-06-2024 16:00 door Angela Heins1 )

De medewerker vult de declaratie woon werk in. Hiervoor dienen de verplichte velden gevuld te worden om zo de uitbetaling te krijgen.

AngelaHeins1_0-1719322284745.png

op 10-6-2024 heeft de medewerker niet het vervoermiddel ingegeven waardoor de km en vergoeding niet worden berekend. Dit is goed.

Bij 07-06-2024 heeft de medewerker eerst alle velden gevuld, waardoor de km en vergoeding wordt vermeld. Daarna haalt de medewerker het vervoermiddel weg zie 07-06-2024:

AngelaHeins1_3-1719322508781.png

Echter het bedrag en km blijven staan zo ook bij de totalen.

Wij verwachten dat dit dan ook verwijderd wordt.

 

Als we het in het Excel wat is geüpload uitvoeren dan worden de cellen netjes leeggehaald.

Heb hier een call voor ingediend, maar krijg hier als antwoord:

Helaas is de werking van Excel anders dan spread en hierdoor kan je dit niet een op een vergelijken. Mocht je verdere hulp nodig hebben bij het overzetten van de functionaliteiten raad ik je aan om consultancy in te huren.

 

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

 

Heb dit hetzelfde ingericht bij een andere klant en daar werkt het prima. Anders denk ik is de enige oplossing om een hele nieuwe Excel te maken en te uploaden.

 

3 ANTWOORDEN 3
Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

door Gea Bussink-Veerbeek

@Angela Heins1 , nee hoor. Het formulier is wel goed, maar corrigeren in een mutatie lukt alleen niet. Dus de mutatie verwijderen en een nieuwe mutatie opstarten.

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

door Gea Bussink-Veerbeek

@Angela Heins1 , helaas kennen wij dit probleem en het is alleen op te lossen door de declaratie te verwijderen en opnieuw aan te maken.

Angela Heins1
CHAMPION **

door Angela Heins1

@Gea Bussink-Veerbeek Bedoel je het declaratie formulier opnieuw maken?