Mijn Communities
Help
troow
CONTRIBUTOR ***

Verstoring/Vertraging Youforce

door troow

Waarom wordt er geen bericht onder Verstoringen geplaatst nu er al zoveel klachten binnekomen van gebruikers.

38 ANTWOORDEN 38
marcoverheij
CONTRIBUTOR ***

door marcoverheij

Wij krijgen weer klachten over traagheid, 403 en 332 meldingen. 

door Brian van de Grift

@marcoverheij Heb je hier al een request voor aangemaakt? Zo nee, graag een request aanmaken met eventueel waar mogelijk schermprints. Dit helpt in de analyse.

door Katinka te Booy

Goedemiddag allen,

 

Het verstoringsbericht is geupdate

 

https://community.visma.com/t5/Verstoringen-Youforce-Portaal/Youforce-portaal-Time-out-foutmeldingen....

 

Groetjes,

Katinka

Rianne van Lenthe
CONTRIBUTOR **

door Rianne van Lenthe (Bijgewerkt ‎14-10-2022 14:19 door Rianne van Lenthe )

update van 12:00/ doorvoering wijzigingen hebben niets bijgedragen. 500 melding blijft zich in grote mate voordoen. 

Arjenvs
CONTRIBUTOR **

door Arjenvs

Ook Alrijne ziekenhuis heeft storingen.

Johnprofheeze
CONTRIBUTOR **

door Johnprofheeze

Ik krijg "502 Bad Gateway" meldingen. Heeft dat hier ook mee te maken?

Mathew Timmerman
CONTRIBUTOR ***

door Mathew Timmerman

Ik begreep van een collega dat ze een gratificatie wilde goedkeuren, een Error 500 kreeg en dat vervolgens de gratificatie automatisch goedgekeurd bleek te zijn.

 

Dus wellicht een tip voor andere gebruikers om bij deze verstoring even geen gratificaties e.d. te openen, omdat er wellicht geen mogelijkheid is deze af te wijzen.

Daniel Hoek
CONTRIBUTOR ***

door Daniel Hoek

Verwijder je internet geschiedenis en start de browser opnieuw op. Dat werkte voor mij.

Daniel Hoek
CONTRIBUTOR ***

door Daniel Hoek

Dat werkte voor een paar minuten helaas 😫

mbettinger
CONTRIBUTOR **

door mbettinger

Onwerkbaar dit. Niet te beschrijven hoeveel dagen we de afgelopen maanden al geen gebruik hebben kunnen maken van self service. Voor de interne klant is het geduld op, zelf kunnen we het ook niet meer verkopen.

door Katinka te Booy

Goedemorgen, 

 

Het verstoringsbericht is geplaatst onder Youforce portal. Hierbij de link naar dat bericht:

https://community.visma.com/t5/Verstoringen-Youforce-Portaal/Youforce-portaal-time-out-foutmeldingen...

 

We houden jullie op de hoogte.

Groetjes,

Katinka

 

Sascha Does
CONTRIBUTOR *

door Sascha Does

@Katinka te Booy wat is de status van de verstoring? Sinds vanochtend is er geen update meer geweest

door Katinka te Booy

Goedemiddag Sascha, ik zie dat de update nog niet geplaatst is. Dit is de laatste informatie die ik heb:

 

De oorzaak is nog steeds niet gevonden en er wordt nog steeds met de hoogste prio aan gewerkt. De volgende update zal, indien niet eerder iets relevants te melden is, plaatsvinden om 15.00 uur.

 

Groetjes,

Katinka

IngridLeentvaar
CONTRIBUTOR **

door IngridLeentvaar

Apart om dit hier te plaatsen als er ook gewoon een kopje verstoringen bestaat.

IngridLeentvaar
CONTRIBUTOR **

door IngridLeentvaar

Herstel ik bedoel dat er ook een kopje verstoringen is onder Self-Service

Lony Emmen
CONTRIBUTOR *

door Lony Emmen

Youforce laat sinds gistermorgen weer regelmatig verstoringen zien. Verdrietige gezichten, 500 interne systeemfout meldingen. 

Dit is op deze manier niet werkbaar voor de personeelsadministrateurs en de leidinggevenden en medewerkers die met Youforce moeten werken. Dit duurt te lang, wanneer wordt dit nu eindelijk eens opgelost? 

Jar1k
CHAMPION *

door Jar1k

Hier ook net 500-meldingen. Afgelopen week toch regelmatig even een sadface, 500-melding of traagheid tussendoor bij diverse gebruikers. Niet de hele dag, maar wel te vaak.

door Brian van de Grift

Er zijn op dit moment performance problemen in het YF portaal welke zich dan ook manifesteren in de onderliggende modules. Dit veroorzaakt wederom 500 errors. Er wordt aan gewerkt. Rootcuase is nog niet bekend.

DGouweleeuw
CONTRIBUTOR *

door DGouweleeuw

Wij krijgen ook weer diverse signalen over melding 500 errors vanuit de organisatie 

Victor Schoggers
CONTRIBUTOR ***

door Victor Schoggers

Ook hier lopen we tegen de 500 foutmelding aan. Als je het blijft proberen lijkt het na een tijdje wel te werken.