Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Waarom kunnen sommigen wel reageren op een verstoring?

door Raymond_de_Rozario

Goedemorgen,

 

Zie ook Foutmeldingen en vertraging binnen Self Service - Visma Community

Waarom kunnen sommigen wél reageren op een geplaatste storing? Wordt hier onderscheid in gemaakt? Zo jaar waarom? En wat zijn de criteria? Ik ben van mening dat ook hier door een ieder op gereageerd moet kunnen worden. @Judith Meijer @Henk Hesseling 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

10 ANTWOORDEN 10
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Hier weer een voorbeeld, waarbij er op een verstoring kan worden gereageerd. 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

door Henk Hesseling

Goedemiddag Raymond.

De standaard instelling in onze community is dat er geen reacties mogelijk zijn op het tabblad verstoringen. Hiervoor is het tabblad Forum bedoeld. Naar nu blijkt is dat voor een zeer beperkte groep wel mogelijk. Dit recht is gekoppeld aan een afwijkende autorisatie van een bepaalde rol van een of meerdere gebruikers. Wij onderzoeken wat de oorzaak is van deze uitzondering en zullen hier zo spoedig mogelijk actie op ondernemen.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Goedemiddag Henk,

 

Dank je wel voor deze toelichting. Aan de ene kant snap ik dat het reageren op een verstoring niet wenselijk is. Aan de andere kant krijg je nu een vervuiling van verschillende topics waarin mensen hun ongezouten mening geven, en in sommige gevallen wordt die reactie in alle topics geventileerd. Dit is niet alleen onnodig, maar genereert ook nog extra e-mail verkeer...


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Ellie van der Heide
CHAMPION **

Fijn Henk, en misschien toch nog overwegen of wij juist wel op de verstoring zouden kunnen reageren, nu lopen er meerdere berichten met verwijzingen naar verstoringen via het forum.  Een duimpje omlaag in de trant van wij ervaren dit ook, voorkomt tig berichten :-). 

Ellie van der Heide
CHAMPION **

door Ellie van der Heide

Dat ik zelf niet kon reageren maar een ander wel is mij ook opgevallen … ik denk dat de mogelijkheid om te reageren is uitgezet na de eerste reactie van iemand … maar misschien heb je gelijk en is er een verschil in rechten. Daar zou ik ook graag een reactie op willen krijgen. 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Mijn mening is dat reacties dan in zijn geheel uitgeschakeld moeten worden. Niet persoon A wel kunnen laten reageren en B, C, D enz.. niet.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

LindaBuijtelaar
CONTRIBUTOR **

door LindaBuijtelaar

Helaas kan ik opnieuw niet in Self Service. Dit gebeurt wel erg vaak de laatste tijd!

Guay
CONTRIBUTOR ***

door Guay

Mee eens! Balen dat Self Service nog steeds niet werkt. We zijn hier wel afhankelijk van voor de verwerking van al onze mutaties.

FRHopma
CONTRIBUTOR *

door FRHopma

Eens! Al meer dan 60 reacties en we weten totaal niet waarom en wat er speelt. Communicatie!

Pierre3
CONTRIBUTOR *

door Pierre3

We zijn nu ruim 2 uur verder . Horen niets. 

Is ontzettend traag.  

Graag z.s.m. herstellen!!!!