Mijn Communities
Help
André Feijen
CONTRIBUTOR **

Wederom vertraging en foutmelding

door André Feijen

Alle inzet ten spijt, ik ervaar nog steeds een slechte performance. Schermen worden traag opgebouwd, 500-meldingen, etc.

Hoeveel geduld moeten we als gebruiker nog hebben? ðŸ¤”

36 ANTWOORDEN 36

door Brian van de Grift

Rond 12.00 uur worden er wederom wijzigingen doorgevoerd om de performance te verbeteren. Wij werken nog steeds met de hoogste prioriteit en alle benodigde capaciteit aan een structurele oplossing. Vanmiddag volgt een nieuwe update. Op de verstoringen pagina van Self Service publiceren wij de meest actuele updates rondom deze verstoring. Daarbuiten volgt er vandaag een communicatie statement naar alle klanten van Visma Raet via de Service- en Customer Success Managers.

Yvonne65
CONTRIBUTOR **

door Yvonne65

Ook wij ervaren al een paar dagen vertragingen en foutmeldingen bij zowel de professional als bij de medewerker. Dit is totaal niet werkbaar en levert terecht boze reacties op van onze medewerkers. 

Rosalien Senhorst-1
CONTRIBUTOR **

door Rosalien Senhorst-1

Dit is echt niet meer werkbaar en zeer frustrerend.

Hans van Doorn - ZGA
CONTRIBUTOR **

door Hans van Doorn - ZGA

Wij staan op het punt om Youforce uit te gaan zetten en met de hand verder te gaan want dit is niet meer werkbaar.

Los van het feit dat werkprocessen niet meer lopen of werken komt de indiensttreding van nieuwe medewerkers in gevaar en ook hun salariëring.  Wat dat aan extra kosten en inspanning gaat kosten, dat hoef ik niet uit te leggen, ook niet waar we dit eventueel gaan verhalen.
Aan Visma RAET nu het dringende verzoek om met een noodscenario te komen, want het vertrouwen in het snel vinden van een oplossing is weg. Dus niet alleen de focus op het oplossen van een probleem dat nu al een week duurt maar ook de focus op een noodoplossing/scenario.

 

robzijlmans
CONTRIBUTOR **

door robzijlmans

Ook in onze organisatie nog steeds melding van traagheid ,500 meldingen etc.

Anonymous
Niet van toepassing

door Anonymous

Baal hier enorm van. Ik ben bezig met optimalisatie van een aantal workflows maar bouwen in Self Service in deze omstandigheden is geen doen. Gistermiddag lukte dit nog aardig, gisteravond niet meer. Jammer.

Dagmar van Vuuren
CONTRIBUTOR **

door Dagmar van Vuuren

Het zou fijn zijn als met name Selfservice weer optimaal werkt. Wanneer kunnen we dit verwachten?

Elfi
CONTRIBUTOR ***

door Elfi

Zeer frustrerend

MarvinTergooi
CONTRIBUTOR ***

door MarvinTergooi

In de meest recente update staat dat bij 50% van de gebruikers de performance wel goed is. Is het een idee om een soort van schema te maken voor alle RAET klanten die een uurtje in Self Service mogen en de overige klanten blokkeren? Na een uur weer de volgende groep klanten? Zo kan iedereen zijn meest kritieke mutaties doorvoeren. Ook bij ons komen we op het punt dat de bedrijfsprocessen in gevaar komen. Indiensttredingen per 1 oktober die al een poos liggen te rijpen voordat ze eindelijk ingevoerd kunnen worden bijvoorbeeld. Verder zit je ook met bepaalde ziekmeldingen die op tijd naar het UWV moeten omdat je ander een boete kan krijgen... Op advies van RAET gaat bij ons bijna alles via Self Service, normaal werkt dat perfect hoor, maar het komt nu wel heel slecht uit. 

Marianda
CONTRIBUTOR *

door Marianda

Dit is echt niet meer werkbaar en zeer frustrerend. 

Stieneke Oosting BO
CONTRIBUTOR **

door Stieneke Oosting BO

Hier ook weer! Baal er enorm van. 

mpaans
CONTRIBUTOR **

door mpaans

Nu vanmorgen weer problemen met Selfservice in Youforce. Ik kan het niet meer uitleggen aan mijn gebruikers.

groet, Marianne Paans

Daniëla Wolterson
CONTRIBUTOR **

door Daniëla Wolterson

Ook hier weer grote problemen, onwerkbare situatie, wat is de status hiervan!!! We lopen enorme achterstand op en kunnen dit niet in de organisatie blijven verkopen. 

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

Ook bij ons is de situatie weer dramatisch. Gistermiddag leek er een verbetering merkbaar te zijn, maar die is inmiddels weer teniet gedaan. Gevolg is ook bij ons dat de achterstand in invoer en verwerking van mutaties enorm oploopt en het einde lijkt nog steeds niet in zicht. Kunnen we straks ook ergens de rekening neerleggen?

Donker
CONTRIBUTOR *

door Donker

Als deze community nou traag zou zijn dan heb ik daar veel minder problemen mee dan Youforce!

Olinks
CONTRIBUTOR **

door Olinks

Bij Driezorg ook een zeer slecht performance en veel foutmeldingen..

RobZuethof
CHAMPION **

door RobZuethof

Hoi Stefan. Heeft dit ook invloed op de performance van bo4 online?

Olinks
CONTRIBUTOR **

door Olinks

Hoi Rob,

 

Nee, dit heeft geen invloed op de performance van Bo4 online.

Gerda Woldring
CONTRIBUTOR ***

door Gerda Woldring

Ook bij ons weer foute boel. Foutmeldingen, witte schermen noem het maar op.

 

Roel_Harmsen
CHAMPION ***

door Roel_Harmsen

Vandaag wederom problemen met YF. De ene pagina wil wel laden (enorm traag) en de andere pagina geeft een foutmelding 500.

Op deze manier is het niet meer werkbaar en het werk begint steeds meer achter te lopen.

Ik hoop echt dat jullie snel met een oplossing komen!