Mijn Communities
Help
Linda_FB_WMD
CHAMPION *

Werkpatroon inzichtelijk in 'mijn gegevens' en andere medewerkerkaarten

door Linda_FB_WMD

Goedemiddag, is het mogelijk om het werkpatroon te tonen in het proces 'mijn gegevens', zodat voor de medewerker inzichtelijk is hoe hun werkrooster in HR Core geregistreerd staat?

 

Hoe je een formulier moet maken om het werkpatroon te wijzigen, heb ik wel gevonden. Maar de stap daar vooraan (kijken of het werkpatroon goed staat) mis ik.

3 ANTWOORDEN 3
Björn Sman
CHAMPION ***

door Björn Sman

Hi @Linda_FB_WMD ,

 

Oh wij gebruiken niet aantal werkuren per dag bij de gewerkte dagen. Wat hij hier laat zien zijn de instellingen die je hebt gemaakt in beaufort bij "in en uitdienst gegevens". Hij laat dus alleen zien of het vinkje aan of uit staat in de even of oneven week.

 

BjrnSman_0-1721650442448.png

 

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Informatiemanagement
Hartekamp groep
Björn Sman
CHAMPION ***

door Björn Sman

Goedemorgen @Linda_FB_WMD ,

 

Wij hebben de werkdagen toegevoegd aan de medewerkerskaart om deze zo inzichtelijk te krijgen voor de medewerker. Waarschijnlijk kun je deze ook toevoegen in het formulier zodat de medewerker ook kan zien hoe het nu staat.

BjrnSman_0-1721633583819.png

 

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Informatiemanagement
Hartekamp groep
Linda_FB_WMD
CHAMPION *

door Linda_FB_WMD

Goedemiddag @Björn Sman ,

Bedankt voor je reactie. Dit helpt mij al een stuk verder. Nu krijg ik inderdaad de werkdagen in beeld, als waarde geeft hij 'ja' of  'nee'. Ik zou hier graag het aantal uren van die werkdag zien, dus bijvoorbeeld maandag 8, dinsdag 4 etc. Weet jij of dat ook mogelijk is? Nu zie ik het zo:

Linda_FB_WMD_0-1721645361843.png