Mijn Communities
Help
Rob99
CHAMPION **

Werkvoorraad onterecht niet zichtbaar bij collega

door Rob99 (Bijgewerkt ‎26-10-2022 08:37 door Rob99 )

Ik kreeg net de melding van een collega dat zij geen werkvoorraad ziet bij 'te doen'. Zij wist 100% zeker dat er wel iets moest staan. Toen ik vervolgens als beheerder bij 'te doen' keek, stond daar de werkvoorraad van een bepaalde werknemer die dus niet bij de collega zichtbaar was. Na uit Youforce gegaan te zijn en de Chrome browser(s) afgesloten te hebben, kwam de verwachte werkvoorraad weer in beeld bij de collega. Het lijkt erop dat er sprake is van een soort van 'caching' probleem van de browser. Ik vraag me af of hier oplossingen voor bestaan behalve het af moeten sluiten van browser(s) en of het leegmaken van de cookies en/of cache. Van de Youforce gebruiker kun je ook niet verwachten dat men achterdochtig moet zijn als men een lege werkvoorraad krijgt te zien want daar zou je bijna paranoia van worden toch?

 

1 ANTWOORD 1
Rob99
CHAMPION **

door Rob99 (Bijgewerkt ‎27-10-2022 10:55 door Rob99 )

@Visma: vandaag weer een melding van dezelfde collega en het probleem speelt al langere tijd. Heeft iemand überhaupt een idee wat er aan de hand kan zijn? Opmerking van de bewuste collega 'geweldig systeem hebben we toch 🙂 '. Dit zegt m.i. veel over het vertrouwen en moet dan ook serieus genomen worden, lijkt me.