Mijn Communities
Help
Jar1k
CHAMPION *

Wie herkent foutmelding: 'Payload Too Large'?

door Jar1k

Beste collega's in den lande,

 

Bij ons duikt bij verschillende HR-medewerkers af en toe de foutmelding 'Payload Too Large' op. Dit gebeurd bijvoorbeeld bij het openen van een mutatie in Self Service. Ik heb 'm zelf een keer gehad terwijl ik formulieren aan het inrichten was. Tevens heb ik een voorbeeld van iemand die vanuit een ander browser tabblad naar Youforce tabblad met module Personeeldossier switchte en deze foutmelding kreeg.

Helaas is het lastig te reproduceren en daardoor moeilijk om de servicedesk te voorzien van de juiste informatie, maar blijft het hardnekkig. Ik ben even benieuwd of dit alleen bij ons speelt of dat het herkent wordt.

Hieronder een schermprint:

Jar1k_0-1678451750258.png

 

Groet, Jarik

17 ANTWOORDEN 17
RobZuethof
CHAMPION **

door RobZuethof

Heb ik de laatste tijd ook. Vooral als ik een tijdje niks gedaan heb in HSS (YF). Ik moet dan opnieuw inloggen.

door Wijnand van Plaggenhoef

@RobZuethofHelder, hoe lang is een tijdje? een paar minuten of een paar uur? Dit kan ons helpen bij de analyse.

RobZuethof
CHAMPION **

door RobZuethof

half uurtje of 3 kwartier al.

RobZuethof_0-1678806218214.png

 

RobZuethof
CHAMPION **

door RobZuethof

nu weer. half uurtje niks in HSS gedaan. Vervelend, je moet dan weer opnieuw inloggen met authenticator

RobZuethof_0-1678881205563.png

 

RobZuethof
CHAMPION **

door RobZuethof

dat kan. Na opnieuw inloggen deze melding.  

RobZuethof_0-1678881865187.png

 

door Wijnand van Plaggenhoef

Hoi Rob, goed om elkaar zo even te spreken. Zodra we de har file hebben gaan we er mee aan de slag. 

Esmiranda Vermeer
CHAMPION **

door Esmiranda Vermeer

Ik had deze melding rond november 2022 zo nu en dan en heb dit toen ook bij Raet gemeld naar @Wijnand van Plaggenhoef. Was inderdaad in de periode met performance problemen. Recent heb ik deze melding niet meer gehad. 

Inderdaad we hebben toen een aantal aanpassingen gedaan en daarna kwam het niet meer voor. @Jar1k inderdaad de beste route is via het Service Center dan pakken wij het bij PD op.

Jar1k
CHAMPION *

door Jar1k

Bedankt!

Marcel Bouman
CHAMPION **

door Marcel Bouman

Dag Jarik, ik heb deze melding afgelopen najaar 2022 een paar keer gehad in de periode met de slechte performance van Self Service. Ik heb deze melding gelukkig al enige tijd niet meer gezien.

Jar1k
CHAMPION *

door Jar1k

Bedankt Marcel!

RKnol
CONTRIBUTOR **

door RKnol

Hoi, ja ik heb dezelfde melding en kom er helemaal niet meer in. Ik ga er een ticket voor inschieten.

Jar1k
CHAMPION *

door Jar1k

Bedankt @RKnol !

Quico Staps
CONTRIBUTOR ***

door Quico Staps

Wij hebben 1 HR medewerker die deze melding een aantal keren gemeld heeft, ik heb het zelf 1 keer gehad, maar inderdaad het is niet te reproduceren.

Jar1k
CHAMPION *

door Jar1k

@Quico Staps bedankt!

Jeroen Coret
CONTRIBUTOR ***

door Jeroen Coret

Hi @Jar1k ,

 

Ik ben deze tot op heden nog niet tegen gekomen.

 

groet Jeroen

Jar1k
CHAMPION *

door Jar1k

@Jeroen Coret  Bedankt voor je reactie!