om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Ik krijg meldingen van collega's dat HSS traag is. Hebben meer mensen daar last van?
Ik ervaar vertraging op level 1 gebruik in HR Self Service. Zijn er nog problemen?storingen?
Nu de oorzaken analyseren en structureel oplossen en beter monitoren lijkt me ook wenselijk zodat er tijdig vooraf kan worden ingegrepen.
Self Service is weer stabiel en de performance is weer op peil.
We hebben de getroffen instance verwijderd en een nieuwe opgestart. Na 25 minuten (na opnieuw starten) is het gestabiliseerd.
Groetjes,
Katinka
Zojuist afmelding ontvangen van de traagheid en performance problemen met de vermelding dat de performance stabiel is. Stabiel, maar nog steeds traag ... weliswaar zonder foutmeldingen, maar geduld wordt wel op de proef gesteld ...
Hebben we het hier over SelfService of over HRCore (Education)?
M.b.t. HRCore Education heb ik nl. wel zeer (!) regelmatig de situatie dat er 2 minuten wordt gedaan over het openen van een volgend scherm. Onder het 'genot' van een wieberend stapeltje:
Is dit bekend en onder aandacht/aanpassing @Katinka te Booy?
Goedemiddag Wim,
Het gaat in deze over Self service. Als je problemen ervaart binnen HR Core education kun je hier het beste een aanvraag voor indienen. Naar mijn weten is hier op dit moment geen generieke storing in.
Groetjes,
Katinka
Goedemiddag Lucie,
Zou je hiervoor een aanvraag kunnen indienen. En hierin kunnen aangeven op welke plekken jullie de traagheid nu nog ervaren? Ik heb zojuist nogmaals wat rond geklikt in onze test omgeving en ervaar geen traagheid.
Groetjes,
Katinka
Op welke termijn kunnen we een update verwachten van de verstoring in HSS? Er is op dit moment niet te werken in HSS en ook vanuit onze organisatie stapelen de klachten zich op...
Ik heb zojuist het verstoringsbericht geupdate. We begrijpen dat dit frustrerend is en de werkzaamheden zich opstapelen. Er wordt met hoge prioriteit gewerkt aan de issues.
Groetjes,
Katinka
Wij hebben hier ook last van.
Wij hebben hier ook last van.
Goedemorgen alle,
Helaas zien we inderdaad dat er performance issues zijn, met name traagheid in de systemen. Er wordt op dit moment gewerkt aan een oplossing. Zie ook bijgaand verstoringsbericht:
Groetjes,
Katinka
Graag een update. Volgens mij is de situatie nog steeds ongewijzigd en ervaren we flinke performanceproblemen.
Ik heb zojuist het bericht geupdate.
We begrijpen dat dit frustrerend is en de werkzaamheden zich opstapelen. Er wordt met hoge prioriteit gewerkt aan de issues.
Groetjes,
Katinka
vertragingen en foutmeldingen, niet verwerkte mutaties: het komt de laatste tijd te vaak voor met alle negatieve feedback vanuit eindgebruikers tot gevolg. Timing is wederom zeer ongelukkig. Vraag mij af of de migratie naar Azure wellicht tot een minder stabiele omgeving heeft geleid.
Erg traag en foutmelding 500
Wij ook, ik kan niet eens een workflow aanpassen , waardeloos.
Hier ook waardeloos 🤐
Bij ons ook ontzettend traag. Ik dacht dat Visma-RAET de systemen voortaan beter zouden monitoren. Lijkt er niet op.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.