Mijn Communities
Help
MartijnVeenman
CHAMPION *

Filter ontbreekt op nieuwe weergave

door MartijnVeenman (Bijgewerkt ‎17-01-2025 08:56 door MartijnVeenman )

Goedemorgen,

Sinds vanmorgen is er bij mij een nieuwe weergave in verzuimmanager. Daarbij ontbreekt de filter bij mij bij diverse weergaven in de map bureaublad. Kan deze weer toegevoegd worden? Schermafbeelding 2025-01-17 084859.png

Edit: aanvullend lijnt de pagina aan de onderkant ook niet goed uit, waardoor sommige knoppen er voor de helft afvallen.

Schermafbeelding 2025-01-17 085557 2.png

7 ANTWOORDEN 7
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@Marc Draaijers @Ingrid Russchen 
Ik krijg nu meldingen over het scherm Dossier afdrukken / downloaden. In dat scherm ontbreekt de knop Downloaden.
Verkleinen van het scherm middels ctrl- heeft geen effect.
Dit probleem is of niet opgelost door de hotfix en wellicht zelfs ontstaan door de hotfix.

Moet ik hiervoor een ticket aanmaken of pakken jullie deze van hieruit op?

Jacintha
CONTRIBUTOR **

door Jacintha

Ook wij hebben sinds vandaag problemen met RVM en het volledig kunnen bekijken van een re-integratiedossier. Als je een verzuimdossier opent met veel regels dan zie je niet alle regels als je helemaal naar benden scrolt.  Heel erg vervelend. Niet alleen voor ons maar ook voor alle leidinggevenden. Ik zal een call maken hiervoor maar zie dat het toch een groter probleem is. Dus lijkt me dat Visma hier toch echt even met spoed naar moet kijken. 

door Marc Draaijers

Beste @Jacintha , Er zijn inmiddels een aantal andere issues bij ons onder de aandacht gekomen waaronder het issue dat jij nu meldt. Daarnaast komt dit zelfde probleem ook voor op de werknemerkaart. Tevens is de volgende knop bij applicatiebeheer --> sjablonenbeheer --> sjablonenbeheer niet meer zichtbaar waardoor je dit beheer niet uit kunt voeren.  Deze genoemde issues inclusief het issue bij gebruikersbeheer zoals gemeld in mijn vorige update worden vanavond middels een hotfix opgelost.

Goedgekeurde oplossing
Marc Draaijers
VISMA

door Marc Draaijers

Als gevolg van het toevoegen van de Youforce header zijn er nog een tweetal andere issues gemeld. De backup filter knop werd alleen nog maar op het bureaublad getoond en niet meer in de onderliggende menu opties. Voor dit issue hebben we zojuist een hotfix uitgerold. Daarnaast zijn de knoppen voor het inrichten van de betrokkenheid in gebruikersbeheer niet meer zichtbaar. Dit issue wordt momenteel opgelost en zal volgende week zo snel mogelijk uitgerold worden. @karl Wegner heeft ook gemeld dat menu items niet meer dicht geklikt kunnen worden. Dit heeft echt nooit gekund. Dit hebben wij ook geverifieerd in een omgeving waar de ontwikkeling met betrekking tot de Youforce header nog niet was doorgevoerd. Dat er onderaan knoppen gedeeltelijk wegvallen en dat er items in het re-integratiedossier niet meer zichtbaar zijn bij grote aantallen, hebben wij nog niet kunnen reproduceren, maar wordt momenteel onderzocht.

Jouke Schat
CONTRIBUTOR *

door Jouke Schat

Wij hebben helaas een soortgelijk probleem. Lijkt op een Front end probleem doordat Visma gister een nieuwe header heeft toegevoegd. Ik raad aan om ook een ticket in te schieten en toe te lichten dat meerdere bedrijven last hebben van deze update.

door Ingrid Russchen

@MartijnVeenman Goedemorgen Martijn, Gisteravond is een aanpassing gedaan door de nieuwe header toe te voegen. Dit is ook al gedaan bij andere applicaties.
Gevolg is dat nu de cookies en cache moeten worden geschoond. Dan zou het probleem weer opgelost moeten zijn. Deze handeling was niet voorzien, anders hadden we jullie geïnformeerd.

karl Wegner
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door karl Wegner

Er is veel meer aan de hand met de vormgeving Binnen RVM. Niet alleen het filter is weg om te switchen tussen standaardrol of back-uprol, maar de menuopties kunnen niet meer dicht geklikt worden. Als je een verzuimdossier opent met veel regels in het re-integratiedossier, dan zie je niet alle regels als je helemaal naar benden scrolt. Ik ga hier ook een call voor inschieten.