om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Sinds vandaag krijg ik als beheerder de menuopties Support en Applicatiebeheer te zien. Tevens kan ik de menuopties niet meer dichtklikken. Ik kan ze wel openen.
Blijkt te liggen aan de webbrowser die je gebruikt. Ik werk altijd in Edge en dan zijn deze twee menuopties niet te zien. Binnen Chrome krijg ik ze wel zichtbaar.
Overigens het dichtklikken van een menu werkt zowel in Chrome als Edge niet meer. Voorheen wel.
Ik ga een call inschieten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het door Karl benoemde issue kan inderdaad opgelost worden (zowel in Edge als in Chrome) door het opschonen van cookies en cache. Daarnaast zijn er als gevolg van het toevoegen van de Youforce header nog een tweetal andere issues gemeld. De backup filter knop werd alleen nog maar op het bureaublad getoond en niet meer in de onderliggende menu opties. Voor dit issue hebben we zojuist een hotfix uitgerold. Daarnaast zijn de knoppen voor het inrichten van de betrokkenheid in gebruikersbeheer niet meer zichtbaar. Dit issue wordt momenteel opgelost en zal volgende week zo snel mogelijk uitgerold worden.
Het is wel bijzonder dat dit opeens gebeurt bij zoveel verschillende gebruikers!
Op het moment dat opschonen van cookies en cache niet de oplossing is, dan ontvangen we graag een aanvraag. We kunnen dan gericht kijken naar het probleem van de specifieke klant.
Goedemiddag,
Browser cookies en geschiedenis verwijderen was voor mij de oplossing.
Moet wel zeggen dat ik gisteren nergens last van had.
Mvg,
Roel
Beste @Paul Wevers - Gemeente EHV @lcheung @RFrank
Met CTRL+F5 is het mij gelukt.
Met vriendelijk groet,
Richard
Beste Ingrid,
Wat is de oplossing aangezien meerdere gebruikers ook tegen dit probleem aanlopen.
Zojuist heb ik gekeken en ook bij mij zijn deze twee opties niet in het linkermenu aanwezig.
Ze worden kort getoond en verdwijnen dan.
Met vriendelijke groet,
Richard
@Ingrid Russchen: Wat is de oplossing, want mijn collega heeft dit probleem ook, terwijl ik er nog gewoon in kan.
wij ervaren hetzelfde. Standaard Edge browser en applicatiebeheerder is niet meer te zien.
Beste,
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan (Edge).
Google Chrome geen probleem, maar onze organisatie maakt standaard gebruik van Edge.
Is er een oplossing om weer vanuit Edge gebruik te kunnen maken van alle functies?
Met vriendelijke groet,
Roel
Applicatiebeheer Zonnehuisgroep Vlaardingen
@karl Wegner We hebben inmiddels contact gehad.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.