Mijn Communities
Help
Frank Pleyade
CONTRIBUTOR ***

Oude taken zichtbaar voor managers/betrokkenen

door Frank Pleyade

Zijn er meer organisaties die ineens allemaal oude taken open hebben staan in RVM? 

 

Het gaat bij ons om taken vanaf 2020 en het er staan nu in totaal 1429 taken open in de actieplanning. Iemand anders hier ook ervaring mee?

2 ANTWOORDEN 2
karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

Dit probleem hebben wij al jaren. Heeft inderdaad vaak te maken met een heraanlevering vanuit HR Core Online Beaufort van medewerkers aan RVM. Soms moesten we dat doen bij een paar duizend en dan kregen wij ook te maken met dit effect. Nu weten we dat en vragen aan de Servicedesk van Visma Raet om in zo'n situatie hun collectief alle acties te laten afronden t/m een bepaalde datum.

Bij een heraanlevering van enkelen doen wij dit handmatig.

Ik heb volgens mij van Visma Raet nooit echt een duidelijke uitleg gekregen waardoor dit ontstaat en voorkomen kan worden. Wellicht heeft het ook te maken met nieuwe acties die zijn aangemaakt in het Verzuimprotocol en die worden dan geactiveerd bij een heraanlevering van medewerkers en waarvan deze acties ontbreken in een verzuimdossier en dan alsnog worden aangemaakt. Helaas hebben wij ook gezien dat acties weer geopend werden, terwijl deze al afgerond waren. Blijft een schimmig verhaal.

Andrea Hulstein
CHAMPION *

door Andrea Hulstein

Ja dit hebben wij sinds een aantal weken. We denken dat dit komt doordat we de begindatum historie hebben gecorrigeerd in Beaufort om de geblokkeerde medewerkers in RVM op te lossen... Dit heb ik Raet voorgelegd, nog geen reactie gekregen.