Mijn Communities
Help
Daanhaarmans
CONTRIBUTOR **

Bijlage bij uitnodigingsmail niet zichtbaar bij communicatie

door Daanhaarmans

In Easycruit is het mogelijk om bij het verzenden van een uitnodiging een bijlage toe te voegen. Het is echter aan onze kant niet te controleren of de bijlage er goed bij zit. Als we kijken naar de "communicatie" die we hebben gedaan richting de kandidaat dan zien we netjes de uitnodigingsmail, maar we zien niet of de bijlage is toegevoegd. Is dit nog ergens te zien of te achterhalen? 

5 ANTWOORDEN 5
francispool
VISMA

door francispool

Beste @Daanhaarmans , nog even ter info:  er is besloten de nieuwe e-mail template functionaliteit, evenals de nieuwe functionaliteit voor uitnodigen, te combineren met (alleen) het nieuwe kandidaat management. Dit, om te voorkomen dat 'oud' en 'nieuw' door elkaar heen gebruikt worden. Om deze reden verwachten wij de release niet rond de zomer (zoals ik eerder aangaf), maar vanaf dit najaar. 

Daanhaarmans
CONTRIBUTOR **

door Daanhaarmans

Hoi Francis, bedankt voor de update. Dan weet ik voor nu voldoende! 

francispool
VISMA

door francispool

Daan, de bijlagen zijn inderdaad ook zichtbaar in de nieuwe functionaliteit voor e-mail templates. Deze zal verwacht ik rond de zomer gereleased worden. Je wordt op de hoogte gehouden via de releasenotes in deze community groep.

francispool
VISMA

door francispool

Beste Daan, in de nieuwe functionaliteit voor e-mail templates komt een preview functie. 

Wij checken bij productontwikkeling of hierin ook de bijlage te zien is en komen hier bij je op terug.

 

Daanhaarmans
CONTRIBUTOR **

door Daanhaarmans

Hoi Francis, bedankt voor de terugkoppeling! Ik neem het mee naar het recruitmentteam.