Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

CV doorgestuurd, ontvanger niet zichtbaar

door Anonymous

Als ik een CV doorstuur wijzigt de status van de kandidaat in 'Doorgestuurd naar e-mail'. In de geschiedenis is deze actie niet zichtbaar. Waar wordt vermeld aan wie (de ontvanger) de CV is doorgezonden. In de oude versie werd deze actie vermeld bij "wervingsactiviteiten buiten het vacatureproject' en stond bij 'doorgestuurd via e-mail' de ontvanger vermeld.

4 ANTWOORDEN 4

door Maurice Eppenga

@Anonymous, wat vreemd, in mijn eigen testomgeving gaat het wel goed. Zou je dit als bug kunnen indienen bij de servicedesk? 

door Maurice Eppenga

@Anonymous, in de nieuwe versie is dit zichtbaar onder het tab 'Geschiedenis' in het kandidaatprofiel, en dan vervolgens onder de knop 'Communicatie'. Daar zie je de verzonden mail en de geadresseerde.

Anonymous
Niet van toepassing

door Anonymous

Maurice, dit dacht ik ook, maar het staat er niet, Alleen heeft de kandidaat de status  "Doorgestuurd naar e-mail' gekregen. Ik heb nu een test gedaan en de CV van een test kandidaat naar mijzelf gemaild. Er verschijnt een melding boven bij het kandidaat profiel 'Sollicitant(en) succesvol doorgestuurd'  en ik heb de CV ook ontvangen. Echter de status van de kandidaat wijzigt niet en en de Geschiedenis - Communicatie is er geen aanpassing.

Zie onderstaand knipsel.

GeavanHuis_5-1683534353060.png

Graag je reactie.

SimoneK
CONTRIBUTOR ***

door SimoneK

Bij ons is de situatie hetzelfde. In de nieuwe layout is niet zichtbaar naar wie CV is doorgestuurd. Als je switcht naar oude layout, dan zie je deze gegevens wel.