Mijn Communities
Help
Andrea Hulstein
CHAMPION *

E-mail kandidaat niet verzonden en niet in geschiedenis

door Andrea Hulstein

Wanneer ik de optie 'e-mail kandidaat' kies, dan verschijnt de verzonden mail niet bij de geschiedenis en ik ontvang de mail ook niet (getest op mezelf). Dit geldt voor 1 kandidaat tegelijk én voor bulk.

Gisteren ging dit nog wel goed bij 1 enkele sollicitant. (bulk leek gisteren al niet goed te gaan, vandaar dat ik ben gaan testen).

Meer organisaties last van? Ik maak ook een ticket aan.

5 ANTWOORDEN 5
EstherB
CONTRIBUTOR *

door EstherB

Wij hebben dit probleem ook. Hebben er vorige week een ticket voor aangemaakt.

RichardR
CHAMPION ***

door RichardR

@Andrea Hulstein 

Beste Andrea,

Hier lijkt het goed te gaan met de verzonden testmail. Wij hebben geen template aangemaakt. Misschien dat jullie dat wel hebben waardoor er problemen worden ervaren. De functionaliteit is nog niet zolang geleden aangepast september vorig jaar.

Maar het probleem is hier ook geconstateerd: https://community.visma.com/t5/Forum-Youforce-Werving-Selectie/E-mailtemplate-voor-reguliere-email-a...

@Maurice Eppenga 

De naam van de verzender is verdwenen en daar staat nu een gebruikersId. Dat lijkt mij niet juist.

RichardR_0-1739530382988.png

Met vriendelijke groet,

Richard

sanderschipaanboord
CONTRIBUTOR *

door sanderschipaanboord

Ja dat probleem heb ik ook! 
Dan krijgt de ontvanger wel een mail, maar zonder inhoud, toch? 

Andrea Hulstein
CHAMPION *

Bij ons in de testsituaties krijg ik soms wél een volledige mail, dan staat het ook in de geschiedenis.

En soms krijg ik geen mail, dan staat het niet in de geschiedenis.
Mail zonder inhoud heb ik nog niet gesignaleerd.

Hanriette de Lepper
CONTRIBUTOR **

In de testsituaties heb ik ervaren dat er wel een volledige mail wordt verstuurd als je eerst het voorbeeld hebt bekeken, doe je dit niet dan wordt de mail verstuurd zonder inhoud.