Mijn Communities
Help
MarjaKramer
CONTRIBUTOR **

Groepsbeoordeling verzenden

door MarjaKramer

Sinds een paar weken krijg ik regelmatig de melding dat beoordelaars hun beoordeling niet kunnen verzenden. Ze kunnen de betreffende kandidaten niet selecteren, ze kunnen ook niet iedereen selecteren en hierdoor dus ook niet verzenden. 

 

Is dit probleem bekend? En hoe kan dit opgelost worden? 

8 ANTWOORDEN 8

door Willemien Mutsers de Zorgboog

Ook wij hebben hier regelmatig last van, het lijkt mij dat er sprake is van een niet echt gebruiksvriendelijk ingerichte groepsbeoordeling. Is het mogelijk de werkwijze te herzien zodat die voor de ontvangende partij makkelijker wordt. Veel systemen werken met een eenmalige code, waarmee je toegang krijgt, dat scheelt inloggen en wachtwoorden onthouden.

 

@Willemien Mutsers de Zorgboog, er zijn nu al meerdere inlogmethodes beschikbaar waaronder een code via telefoon. Maar we moeten uiteraard wel 2FA in stand houden om de bescherming van data te waarborgen, dus ook een wachtwoord en gebruikersnaam zijn dan nodig (laat gebruikers hun email als gebruikersnaam invullen).

Het vervelende is dat onze medewerkers al een inlog voor Raet / Youforce hebben en dat ze voor de groepsbeoordeling een andere inlog moeten hebben, ook al gebruik je dezelfde gebruikersnaam. Zou het niet mogelijk zijn om dan bij groepsbeoordeling de 2FA achterwege te laten en alleen te werken met een code. Dan hoeven ze in ieder geval niet opnieuw in te loggen.  

door Maurice Eppenga

@MarjaKramer @Anthea1 @Lieke Sterk Huis, graag indienen bij onze servicedesk, dit klinkt als een technische bug. Ik ga het ook alvast hier intern aankaarten. 

Anthea1
CONTRIBUTOR ***

door Anthea1

Bij ons hebben we hetzelfde probleem als Lieke. Wanneer we een groepsbeoordeling verzenden, kan er niet ingelogd worden. Graag krijgen we zo spoedig mogelijk een oplossing hiervoor.  

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lieke Sterk Huis

Wij ervaren ook al een aantal weken het probleem dat als een groepsbeoordeling wordt verzonden dat er niet ingelogd kan worden om de groepsbeoordeling uit te voeren. Het inloggen met de 2FA lukt niet. Hoe kan dat? Graag zo spoedig mogelijk een oplossing!!!

Alfaro Pentury
CONTRIBUTOR ***

door Alfaro Pentury

Hi @Lieke Sterk Huis , had je hier nog een oplossing voor ontvangen? Het probleem speelt zich hier nu ook af.

door Ingrid Russchen

Hallo @Alfaro Pentury , Er is geen generiek probleem. Soms kan de oorzaak zijn dat een gebruiker langere tijd geen beoordeling heeft gedaan. Dan moet er opnieuw worden geregistreerd. Andere oorzaak kan zijn dat de gebruiker de inlog niet meer heeft en geen backup code. Die kan dan via PD opnieuw worden verstuurd. Als je een aanvraag aanmaakt kunnen we specifiek kijken naar het probleem. Fijn weekend voor straks.